aan alle anoniempjes

A

Anoniem

Guest
Tip
Wil je anoniem aan dit forum deelnemen, maar weet je geen naam te bedenken?

Kies een kruid of bloem waar je van houdt. Neem de Engelstalige benaming of gewoon de Nederlandse. Hartstikke leuk, toch anoniem en we weten je wel te herkennen, wat handig is voor reacties. Succes met verzinnen!

Hoi Hanna,
Goed idee hoor, had ik ook al aan gedacht. Ik durfde het alleen niet voor te stellen. Anoniem is zo Anoniem.
De andere berichtjes maken op mij ook meer indruk, omdat ik die mensen b.v al een beetje gevolgt heb. Dus goed gedaan. Gr Tanja

Hoi Hanna,

Ik zal misschien wel heel erg achterlijk zijn :) maarreee....je vroeg aan mij of ik je op de hoogte wilde houden....nou...dat wil ik wel...lijkt me leuk...maarrr...ik weet wel hoe ik een reactie moet plaatsen maar kan maar niet uitvinden hoe ik een bericht op dit forum krijg.....dus...als je me dat ff wil laten weten kunnen we elkaar op de hoogte houden!

Groetjes Kaa

p.s. mijn NOD is 17 november dus......zitten nog lekker in de klusperiode haha

Kaa, dat werkt eigenlijk hetzelfde. Helemaal onderaan, onder alle berichten, vind je een invulveld. Succes!! En klus ze!

Hoi Kaa,

Ik ben Hanna niet maar wil je graag snel helpen vandaar mijn reactie,

Zo kom je op het forum te staan:

Je gaat helemaal naar het eind van de hoofdpagina dat kun je ook doen door 'END' in te toetsen daar zie je de drie zelfde lege hokjes als bij een reactie dus

onderwerp: daar typ je iets in en dan je naam en dan in het grotere hokje typ je de tekst die je wilt typen zo veel als je maar wilt. Daarna zie je het hokje verstuur en daar tik je op en het wordt verstuurd, je krijgt dan een reactie te zien dat het verwerkt wordt op het forum dat zie je meteen nadat je het verstuurt hebt verschijnen in een vierkantje met de tekst erin :

sluit dit venster en je klikt op het kruisje en het vierkantje gaat weg.

Een heel verhaal maar het 'spreekt' vanzelf als je het doet. Succes en we zien je berichtjes wel verschijnen!

Ik hoor/lees het wel als het niet lukt ok?

succes!
Groetjes: Chili

Terug
Bovenaan