aan alle dames hier!!

A

Anoniem

Guest
Hallo ben ik weer!
Ik wilde net wat reageren op sommige reakties voor mij (ZWANGER) !En wilde net zeggen sorry aan alle dames die al zolang bezig zijn. Ik weet wel hoe dit voel want mijn zus probeerd al 2 jaar om zwanger te raken en dit zit bij ons in de famillie dus ik heb vaak zat al voordat we er aan begonnen zitten piekeren enzo. Dus ik heb wel een idee.
Vind het jammer voor jullie maar kan ik niks aan doen..
Heel erg bedankt voor alle reakties!!
Voel me echt gelukkig.
Ik kom nog steeds terug om te kijken hoe het met iedereen gaat.. Maar zal ook naar de April forum gaan..

Ik heb me 3 dagen na mijn NOD dag getest en die was meteen zichtbaar..

Sterkte dames. Ik zal voor jullie duimen net zoals jullie voor mij deden!!
Bedankt en totziens.

Hoi Wilma,

Ten eerste GEFELICITEERD!!!!!!!
Het is erg vriendelijk van je om te reageren op het berichtje van anoniem. Ik begrijp dat het voor sommige mensen heel dubbel kan zijn om te lezen als iemand snel zwanger is geworden. Wel vind ik het van haar kant erg ver gaan om nou te zeggen dat je daar mensen mee kwetst. Jij bent nu heel bergijpelijk dolgelukkig en als iemand zich daardoor gekwetst voeld vind ik gewoon dat íe niet moet reageren.

Misschien wel een tipje, als je er zelf nog niet aan hebt gedacht:

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb me meteen op gegeven voor moeders voor moeders. Omdat je het van dichtbij ( je zus )meemaakt is het fijn om een handje te helpen. Moeders voor moeders help veel vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden. Voor meer info kan je even op hun site kijken: www.moedersvoormoeders.nl

Hoop dat je ook mee gaat doen!!!

Liefs, Ank

Geniet gewoon van je zwangerschap!!

Ik kan mijzelf voorstellen dat sommige het niet zo leuk vinden. Zeker wanneer het al heel lang niet wil lukken. Voor diegene heel veel succes verder en we duimen voor iedereen!!!
Ik gun het iedereen van harte!!!!

groetjes

Terug
Bovenaan