aan alle dames ivm situatie danielle 77

Hallo dames,

Het is alweer ong  2 weken geleden dat Danielle77 een berichtje op het forum had gezet ivm vermeende overspel van haar man en dat hij aggressief kan reageren.
Ik maak me best wel zorgen daarover, daar ze vanaf die dag niks meer heeft laten horen.

Zouden wij hier iets aan kunnen doen?   Ik bedoel je hoort tegenwoordig van die enge verhalen. Man dood vrouw en kinderen   staat er dan groot op de voorpagina. En  nog meer van  dat soort dingen.  
Tegenwoordig lijkt al het besef van normen en waarden ver te zoeken hier in Nederland. Alles mag en kan.

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.
 
Groetjes Aafje
 
Hoi Aafje,

Zoals je misschien gezien hebt, had ik ook al aan haar gedacht. Vorige week zondag (?) heb ik   een oproepje geplaatst maar je ziet inderdaad niets terug.
Ben ook erg benieuwd hoe het met haar en de relatie gaat?

Eerlijk gezegd had ik nog niet aan zulke dingen gedacht die jij beschrijft.

Maar  wat zou je willen doen dan? Ik vraag me af in hoeverre je iets zou kunnen bereiken via dit forum?
Adresgegevens of telefoonnummers krijg je toch niet, ivm de privacy.

Groetjes Mosy

 

Goh ik ben nieuw op het zwanger forum maar als ik dit zo lees krijg ik daar toch de kippenvel van!! Ik hoop voor haar dat t goed afloopt maar moet eerlijk zeggen dat ik niet in haar schoenen wil staan! En op deze manier mag ik wel zeggen dat we onze handen dicht kunnen knijpen met onze lieve mannen...

Ik hoop echt dat ze snel wat van haar laat horen. en als ze dit leest wens ik haar sterkte!

xx Bren.
 

Hay,

ik snap dat je bezorgd bent... Alleen denk ik niet dat je teveel moet denken aan die verschrikkelijke dingen die er op tv te zien waren... Niet iedereen die wat agressiever is, doet ook vreselijke dingen. Ik heb haar verhaal ook gelezen... En denk ook zowiezo dat niemand hier iets voor haar kan betekenen in de zin van wat jij bedoelt, begrijp mij niet verkeerd, ik weet dat je het goed bedoelt.
Als het echt uit de handen zou lopen, waar ik tot nu toe nog niet van uit kan gaan, daar zij niet echt veel heeft geschreven, dan zou zij zelf denk ik hulp moeten gaan zoeken. Waarschijnlijk bij diegenen die dicht bij haar staan.
Maar nogmaals, daar ga en wil ik niet vanuit gaan.
Want het is wel een hele erge beschuldiging over een persoon als je eigenlijk nog niks weet.
Naja... Ik bedoel gewoon, mocht er echt iets zijn, dan zal zij zelf hulp moeten gaan zoeken... Hoe hard het ook klinkt, zo is het wel denk ik.

Ik zou mij niet zoveel zorgen maken... Het is een héél vervelende situatie waar zij in zit en ik hoop dat ze er samen uit zullen komen! Dit is waar niemand op zit te wachten en al helemaal niet in een zwangerschap!

Maargoed, laten we maar gewoon hopen voor haar dat het allemaal weer goed komt.

gr Cody

 
Hier ben ik dan!!
Wat lief dat jullie zo bezorgd zijn!!

Mara dat was echt niet nodig,mijn afwezigheid was slechts het gevolg van een virus in de pc als ook een korte vakantie.

Alles gaat goed,we zijn nog steeds samen!

Bedankt voor alles!!

 
Terug
Bovenaan