aan alle meiden

A

Anoniem

Guest
Dag meiden hoe is het met iedereen,ben een aantal dagen er niet geweest en niet elke dag,om me er een beetje van af te zettten en ik moet zeggen het lukt me aardig,nou moet ik erbij zeggen dat ik best veel narigheid op dit moment heb!!![maar ja wie niet]dus dat was ook weer een afleidng,moet de 21e ongi worden,maar denk dat het deze maand niks wordt,want door de toestanden hebben we eigelijk er niet zo veel behoefte aan gehad,we hebben het wel gedaan maar gewoon niet vaak,zoals normaal.maar de griep heerst heel erg,en bij mij hangt het al anderhalf week,maar zet niet door,ben erg moe en lusteloos heb totaal geen energie,en was vandaag ook nog is misselijk erbij,laat het dan lekker door zetten.nou dat was het weer,o ja ik ben bezig met tempen maar zijn er meer meiden die er aan moesten wennen?ik vergeet het soms gr manuela

Hoi Manuela,

Nou, dat klinkt niet echt als de afleiding die je zoekt!! Vervelend voor je! Als je er iets over kwijt wilt, gewoon schrijven hoor! Wij lezen wel...

Wij hebben trouwens bijna tegelijk onze NOD. In de lijst staat de mijne op de 18e, maar het wordt waarschijnlijk de 22e.

En dat temperaturen vind ik ook een crime, zie mijn berichtje hierboven. Vergeten doe ik het niet. Ik doe het gewoon meteen als de wekker gaat of als ik wakker word. Bovendien ben ik ook steeds wel nieuwsgierig wat het die dag is.

groetjes, Inge

hoi manuela ik heb ook het zelfde gevoel als jij ik herken het uit duizende maar van je afzetten is niet zo makkelijk en je kan er bijna niet met een ander over praten on je naaste omgeving.vandaar ik vaak me hart maar lucht op dit forum,en ja over temperaturen gesproken ik krijg er ook een puntkop van elke dag weer het zelfde liedje al 14 maanden lang..ik heb 10 dec me eisrong gehad en de dag voor me eisrong en een dag erna flink geklust en na 15 voel ik me erg shit ben al 5dagen misselijk lusteloos en duizelig ik zou 24 dec ongi moeten worden maar stiekum denk je dan weer zou ik zwanger kunnen zijn maar ik wacht wel weer af.en het is niet echt leuk meer om verplicht te moet klussen,maar ja ik denk dan maar ik ben de einige gelukkig niet.moet 20 dec weer naar me gyn en dan zien we wel weer.nou manuela hou moed en we horen nog wel van je.knuffies pepe..

Hoi hoi,bedankt voor jullie berichtjes,ik heb het ook hoor vandaag echt bijna de hele dag misselijk,heb ik nooit,maarde griep heerst heel erg,weet je wat het was bij mij,ik was de hele dag alleen maar bezig met zwanger worden,werd een obsessie van mij,tuurlijk denkt ik eraan,maar bene r nu eidelijk wat relaxter onder geworden,heb de laatste 2 maaden echt veel aan me hoofd gehad,geen eluke dingen.maar ja dat hoort ook bij het leven he!!leuk dat we allemaal bijna onze nod tegelijk hebben veel sucses zal voor jullie duimen gr manuela

Terug
Bovenaan