Aan alle meiden!

A

Anoniem

Guest
Lieve/beste meiden,

Sinds maart dit jaar ben ik te vinden op dit forum, ik wilde zo graag zwanger worden dat ik elk onderwerp las en ook alle andere baby-sites zo ongeveer uit mijn hoofd ken, boekjes over zwangerschap zijn voor mij geen verassing meer.
In april was ik al zwanger, echt super geweldig natuurlijk, helaas ging het mis bij 9 weken, dit zagen we op de eerste echo, het was een siamese tweeling geworden.
Nu twee maanden geleden ben ik gecuretteerd maar mijn 'huishouding' is nog niet wat het wezen moet, wel een positieve ovulatietest gehad.
Ik merk dat hoe minder ik er mee bezig ben hoe makkelijker ik het verlies kan verwerken, dus geen sites, boekjes en forums meer...
Maar ik kan het ook weer niet helemaal laten.....

Wat ik wil vertellen is dat je ook te veel kunt bezig zijn met zwanger worden, bij mij lukte het heel snel maar misschien lukt het nu niet meer en ik ben bang dat het dan nog meer tegenvalt dan dat je er minder mee bezig bent.
Mijn buurvoruw was er ook (te)veel mee bezig en is drie maanden gaan minderen, nu is ze zwanger!

Je kunt van dit soort sites ook te veel info krijgen en bang worden van dingen die helemaal niet van toepassing zijn op jou. Iedereen is anders en iedereen reageert anders op de pil, het stoppen met de pil en het zwanger zijn!

Meiden, allemaal succes! Ik zal er af en toe nog wel zijn maar moet van mezelf minderen!

Gr. Roos

Hoi,
succes met minderen.
en nog veel meer succes met het verwerken van je miskraam.

liefs, ikky

Terug
Bovenaan