Hoi Kaat,
Ik had wel het idee dat het raak was, maar de symptonen waren ip erg vaag dus ik durfde er niet van uit te gaan. Ik had mijn ei bv woensdag de 27e uitgerekend, echter zondag de 30e had ik de hele dag erge pijn links, dus ik denk dat dat of de eisprong was of de innesteling. Precies de dagen erna (misschien een dagje niet), werd ik wakker met een ietwat moeier gevoel dan anders en dikke ogen, mijn allereerste zwangerschapskwaal??? Ook was ik bewust van mijn baarmoeder, maar had het idee dat ik dat zelf deed. Hiernaast heb ik ook een zwangere collega die bij alles wat ik uitlegde zei.....oooh dat had ik ook, dus dat was erg hoopgevend (en frustrerend). Een weekje voor mijn ongi had ik bijna nergens meer last van. Alleen kreeg ik zegmaar 5 dagen voor mijn ongi langzaamaan gevoelige borsten, terwijl ik dat normaal 3 dagen ervoor heb, maar ja, ik denk, ik word eerder ongi. Ook toen ik bijna ongi moest worden merkte ik (ik had late dienst en slaapdienst erachter) dat mijn ogen plop dik werden zo van we zijn moe, dat heb ik nooit gehad,blijf altijd tot diep in de n8 met de n8 dienst kletsen, nu ging ik netjes om half 12 naar bed.
De dag dat ik niet ongesteld werd, begonnen pas de steekjes in mijn buik, die zijn er nu nog, afwisselend lager en wat hoger, een echt opgeblazen gevoel, dan weer een krampje of je ongesteld wordt en soms helemaal niks. Dus....dat zijn mijn symptonen, en morgen ben ik 5 weken. Ben benieuwd hoe het bij de anderen was, want bij gebrek van een januari forum, hebben we elkaar nog niet veel gesproken, maar hopelijk komt dat straks helemaal goed!
Veel succes met zwanger worden!!!!!
Groetjes Tamara