Aan alle net zwangeren

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan!

Maar wat ik graag van jullie zou willen weten, of jullie al zwangerschapsverschijnselen voor jullie nod hadden en zo ja welke?? Het valt mij op dat veel meiden, en ook ik,  op dit forum hier wel benieuwd naar zijn.

Groetjes,
Jazz

Hoi

Ik ben nu 5 weken zwanger, en had voor mijn nod nergens last van ik had wel een beetje
pijn in mijn buik, net het gevoel of je nod er aan komt, en ook een heel vol gevoel.
Ik ben hiervoor 2 keer zwanger geweest 1 miskraam en had het zelfde gevoel, nog niet misselijk enz.
Ik hoop dat ik je hier mee heb geholpen en sukses met zwanger worden.
veel liefs Cynthia.

Ik ben donderdag mijn 6e week ingegaan.
In ronde 5 zwanger geraakt

Had voor mijn NOD ongikrampen (meestal zet het bij mij dan binnen een paar uur door......nu echter niet) Dus dat was voor mij al een teken dat er iets anders aan de hand was.
De ongi krampenheb ik nu nog af en toe, dan schijnt je baarmoeder te groeien zegt men.

Daarnaast had ik het gevoel of er warme waterzakje in mijn borsten zaten? heel raar, niet pijnlijk.....hoewel dat nu wel iets begint te komen, maar dat is de vraag niet.

Verder had ik het gevoel of ik vol lucht zat, geborrel in mijn darmen en oprispingen, niet misselijk overigens.

Tot slot had/heb ik zin in vet eten.

Nou hoop dat jullie dit ook heel snel mogen ervaren hihi
Groetjes en liefs

Terug
Bovenaan