Aan An en Brenda

Hoi Crienie,

Je bent me net voor want ik heb ook gereageerd op het berichtje, ik ben ook benieuwd of je je testen al hebt ontvangen en..... nog interessanter ... heb je ze al gebruikt en zo nee wanneer is de grote dag ..de test dag????!!

Hoe voel je je nu heb je al meer kwaaltjes dan laatst?

lees het wel weer,

Liefs: Chili
 
Alles op een rij.
Ik heb ze besteld en moet ze nog binnen krijgen. Dan wil ik eigenlijk zo snel mogelijk testen. Ik heb de volgende klachten; gevoelige borsten, hogere temperatuur. Soms weeig misselijk in de verte, moeier dan anders en niet altijd even vrolijk (ahum.)Mijn buik is ook licht opgezet terwijl dat natuurlijk nog niet van invloed kan zijn. Ik had buikkrampen en pijn in mijn onderrug. Verder heb ik nog geen bloed gezien(ook geen innestelings of zo ) Wel wittere afscheiding. Pffff, ik weet het niet hoor, ik hoop snel te testen , maar ben ook een beetje (erg) onzeker. zucht liefs xxx
 
Hoi Crienie,

Nog even een berichtje terug zo laat op de avond nou zeg maar gerust nacht, mijn hond is vanavond even onder narcose geweest en ik wil er nu zeker van zijn dat ze weer goed wakker is vandaar dat ik nog zo actief ben op dit late tijdstip!

Als ik je klachten zo lees dan lijkt het wel te wijzen op een zwangerschap, ik ben natuurlijk zeer voorzichtig en geen voorspeller ofzo maar als ik vaak al die kwaaltjes lees hier op het forum dan komen deze me wel bekend voor zoals: rugpijn en die afscheiding en niet altijd even vrolijk!! dus als die testen binnen zijn dan weet je het natuurlijk pas zeker lijkt me wel lastig hoor dat je zo lang moet wachten 17 juni...dat lijkt al een eeuwigheid geleden!

Heel veel succes met het onzeker wachten en hou ons op de hoogt he??!
hoop voor je dat het waar is en dat je zwanger bent ik duim voor je!!

Liefs: Chili xx
 
Hoi Crienie,

Bedankt voor de reactie hoor! Je wil dus eigelijk heel heel graag testen maar toch ben je onzeker over de uislag? Daar is maar 1 remedie tegen hoor: TESTEN! Hopelijk krijg je ze snel binnen en dan weet je het zeker! Ik duim nog steeds!
 
Dit is nog spannender dan het voetbal vanavond.Ik hoop voor je dat je er niet meer lang op hoeft te wachten, en dat je snel kan gaan testen.

veel liefs
Brenda



 
Terug
Bovenaan