aan Angel...

A

Anoniem

Guest
Hay Angel,

Hoe is het met jouw??? Al weer de RD gehad of zit je nog op het wachtbankje???
Hoop dat je ze toch gehad hebt en je weer verder kunt gaan waar jullie waren gebleven!!
En alles een plekje heb kunnen geven!!! Heel veel succes hé meis!!!!
Ga duimen dat het snel raak is voor jullie!!!

Liefs Sandy!

Hoi Sandy!!

Wat lief dat je aan me denkt!
Het gaat goed met mij, afgelopen donderdag zijn de RD's gekomen, gelijk weer een superregelmaat erin, want m'n 1e ronde na het stoppen met de pil in mei  was 25 dagen, m'n 2e ronde 26 dagen, daarna even zwanger geweest en miskraam en nu dan weer cyclus van 26 dagen. Dus dat is wel erg fijn!! Hopelijk is het nu snel weer raak.

Hoe gaat het met jou? Wanneer is jouw NOD?

Groetjes,
Angel

Hey Angel,

Ben blij voor je dat RD er zijn geweest en lekker regelmatig dus das toch een goed teken!!!
Nou wordt dus weer flink klussen voor jullie en dan komt het helemaal goed let maar op, tenminste dat hoop ik voor jullie!!! Fijn dat het goed met je gaat houden zo!!!
Ja hier is het rustig denk ik heb mijn NOD op ongeveer 20 september dus das afwachten, maar ga me niet meer zo druk maken hoor, want vorige maand heb ik me behoorlijk gek gemaakt en das dom natuurlijk!!! Was ook heel erg terleurgesteld dus dat wil ik niet nog eens mee maken en we hebben een mooi wondertje dus als we er nog één mogen krijgen is dat net zo'n wonder als een ons meisje!!!!
Succes hé en de duimen draaien hier voor jullie!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Goed voornemen van je om je niet te druk te maken, ik heb precies hetzelfde hoor. Wil me ook niet meer zo erg erop focussen en ben ook blij dat ik al een mooi wondertje hier heb rondlopen.
Toch blijven die weken richting je NOD altijd wel moeilijk, dan ga je er toch weer gauw meer mee bezig zijn.

Jij 20 sept je NOD, dus jullie zijn ook weer flink aan het klussen?! ha,ha!
Veel plezier ermee.

Duim ook voor jou dat je snel zwanger bent. Zag dat je je ook aangemeld hebt bij de 35+'ers, gezellig.

Groetjes,
Angel

Hey Angel,

Ja had me daar ook aangemeld, het is gewoon leuk om te delen met leeftijdsgenoten, vindt ik dus vandaar!!! Ja we hebben wat afgeklust dus ben benieuwd anders gaan we met volle moed verder!!!
Jij ook flink klussen je bent nu het vruchtsbaars na een mk ik kan het weten,hihi!!!
Succes hé meid spreek je nog!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Spannende weken weer voor jou...je NOD nadert langzamerhand.
Ja, ik hoop ook dat ik extra vruchtbaar ben deze maand!!! We gaan er weer voor.

We houden contact.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan