Aan Ank!!

Hoi Ank!
Kan je me iets meer vertellen over je liesbreuken en de operaties? Ben er als de dood voor! Nu ben ik 30 weken zwanger en kan niks meer door liesbreuk, maar opereren doen ze niet als je zwanger bent en ik heb die breuk gekregen door de druk van de baarmoeder op mijn lies.

Liefs!
Babette
 
Hoi Babette,

Het was me niet helemaal duidelijk in je vorrige berichtje of je al een liesbreuk hebt gehad of er nu een hebt. Nu begrijp ik dus dat je er op het moment een hebt. Volgens mij komt dat noet erg vaak voor, het komt vooral vaak voor bij kinderen en dan vooral bij jongetjes. Ik ben er dan ook al in m'n kindertijd aan geopereerd. Eerst had ik er een aan de licker kant en een paar maanden later kwam er een aan de andere kant. Ik heb het ruim een jaar verborgen weten te houden om dat ik niet weer geopereerd wilde worden. Bij een kind kan het dus niet echt kwaat als je er maa rond blijft lopen maar of dat ook zo is voor volwassennen dat weet ik niet. Ik heb het uiteindelijk toch verteld omdat het veel pijn ging doen. Ik kan me er dan ook levendig iets bij voorstellen hoe het moet voelen als je er druk op krijgt door je zwangerschap. Ik denk niet dat je je erge zorgen moet gaan maken, de artsen zullen weten hoe ze het berte kunnen handellen. Alleen de pijn en dat je niks meer kan doen....moelijk hoor. Ook zal ik als ik jou was je angst wel aangeven, ik kan me bv. wel iets bij voorstellen dat je bang bent voor het persen of zo vanwegen de extra druk. Ik weet niet of ik je een beetje heb kunnen helpen en anders hoor ik het nog wel.

Heel veel succes.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan