Zijn voetje ziet er alweer een stuk netter uit, het zit sinds gister niet meer in het verband maar in een soort gaas dat ook plakt, wel nog met betandinegaas eronder. gister was de laatste ker bij de dokter want zolang de ontsteking erin zat moest het twee keer per dag worden uitgespoeld, (echt heel zielig,maar zo zie je wel hoe slim die kindjes zijn, hij is nu 4 1/2 maand en hij begon al te huilen zogauw hij de dokter zag, hij wist gewoon al dat die hem pijn ging doen)(vind ik best knap dat hij dat al weet)
maar goed, nu moet ik het zelf thuis 2x per dag opnieuw inpakken omdat het nogsteeds open is, wel is het al een heel stuk kleiner, en hij heeft er zelf geen last meer van, sinds maandag gaat hij ook weer in bad en onder de douche, dat kon eerst niet omdat water op de wond heel erg zeer deed, toen waste ik hem met een kommetje.
maar de dokter zei dat het nu met ong 1a2 weken helemaal dicht moet zitten, (ik hopo het) ik ga normaal 2x per week met hem naar het zwembad, maar zolang zijn voetje niet dicht zit kan dit niet (ja ik kan wel een zak om zijn voet binden enzo, maar dat zie ik allemaal niet zo zitten. even geduld dus nog..
(wat een verhaal is het weer geworden,)