Aan Bea en Marianne

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Allereerst iedereen bedankt voor de reacties op mijn berichtje.

Bea :
Vorig jaar september ben ik gestopt met de pil. We zijn dus nu bijna een jaar verder. Ik kan pas eind augustus naar de gyn.Zelf vind ik dit wel heel lang duren, maar ja. Ik blijf ondertussen gewoon meelezen op het forum en zal af en toe wat van me laten horen.
Marianne :
Direct nadat ik gestopt ben met de pil, heb ik telkens een regelmatige cyclus gehad. Tot aan mei toe. Vanaf eind mei tot nu dus niet meer ongesteld geweest.

Na drie negatieve testen, word ik eigenlijk wel wat nerveus. Vooral omdat ik een tijdje moet wachten totdat ik naar de gynaecoloog kan.
(voor de zekerheid heb ik afgelopen week weer een test gekocht, heb hem alleen nog niet gebruikt. Na drie negatieve testen weet je het antwoord eigelijk al, maar ja.De test ligt nog wel even in de kast, denk ik )
Groetjes Fenna

Hoi Fenna,

Sorry dat ik nu pas reageer, maar we zijn druk bezig met klussen in ons nieuwe huisje, dus heb ik wat minder vaak de tijd om achter de pc te kruipen.

Wat lijkt me jouw situatie vervelend, en dan lopen wij te klagen! Het lijkt me ook zo naar dat je zo lang moet wachten voordat je naar de gyn, kan. Ik hoop voor je dat het daar een beetje positief uitpakt. Succes de aankomende dagen en laat je even weten hoe het je daar vergaan is?

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan