aan bieb

A

Anoniem

Guest
ja bieb ze is pas 16 en het ergste is ze wist het pas in de 7de maand maar ik heb mijn twijfels daarbij en ze heeft de pil door geslikt en heeft ook gewoon alcohol gedronken ik vind het niet normaal maar je wie ben ik haar moeder was er ook nie blij mee maar nu praat ze over niks anders meer maar ja ook logies ze is nu oma en zal dat ook wel blijven toch maar ja ik kom ook nog wel aan de beurt hoop ik groetjes manuela wolters

Hi Manuela,
Wat een verhaal joh!
Maar jou tijd komt echt geloof me.
Maar ik begrijp heeeel goed dat je er van baalt...

Hoi Manuela,

Ik kan heel goed begrijpen hoe ontzettend je hiervan baalt. Maar, ik wil even reageren op je twijfels.
Je hoort wel vaker, zeker bij jonge meiden dat ze niet in de gaten hebben als ze zwanger zijn. Mede doordat ze er niet mee bezig zijn en doordat je lichaam op die leeftijd nog veel flexibeler is. Ik ken een vrouw die er pas achter kwam dat ze zwanger was toen ze moest bevallen. Dat is inmiddels een jaar of 15 geleden. Ze slikte de pil en heeft echt niets gemerkt. Ze was toen 18. Het enige wat haar directe familie op viel was dat ze wat steviger werd, maar verder helemaal niet. Door de pil had ze gewoon haar vierwekelijkse bloeding. De dag voor ze is bevallen heeft ze zelfs nog actief gesport. De nacht van de bevalling had ze zo'n hevige buikpijn dat ze de dokter erbij hebben geroepen en die wist haar te vertellen dat ze ging bevallen. En dit is echt geen op zich staande gebeurtenis.
Ik wens je veel geluk met zwanger worden! Ik hoop dat jullie snel met een zwangerschap worden verblijdt!!!!

Groetjes,
Erika

hoi manuela,

ja ook ik ken iemand, wel ook zo rond de 15 a 18 jaar geleden,
wie zwanger was terwijl ze het niet wist.
ze trouwde b.v vandaag en er werd met haar gezwierd en gegooid en door de lucht gedragen op handen,
wat denk je inderdaad 'snacht bevallen van een gezonde zoon van 8 en een half pond.
ze trouwde in maatje 34
dus wie zal het zeggen....
groetjes

Terug
Bovenaan