J joyceBaby okt 27, 2010 #1 Hoi Wen, Ik zie dat je al 3 jongens hebt, misschien heb ik er overheen gelezen maar wordt nummer 4 ook een jongen?
Hoi Wen, Ik zie dat je al 3 jongens hebt, misschien heb ik er overheen gelezen maar wordt nummer 4 ook een jongen?
A ANONYMOUS_USERNAME okt 27, 2010 #2 hoi joyce jep nummer 4 is ook een knul lekker makkelijk met kleding hihi. groetjes wen
J joyceBaby okt 27, 2010 #3 Jeetje dan ben je de enige dame in huis. Je zal je wel enorm veilig voelen met al die mannen. Had je al het gevoel dat dit weer een jongen zou worden?
Jeetje dan ben je de enige dame in huis. Je zal je wel enorm veilig voelen met al die mannen. Had je al het gevoel dat dit weer een jongen zou worden?
A ANONYMOUS_USERNAME okt 28, 2010 #4 haha ja me hond is een vrouwtje dus ben ik toch nog samen hahahaha Ja ik had gelijk het gevoel indd dat het weer een jongen zou zijn. Ik voel me rijk met al me mannen. veel vragen ook ga je door tot een meid...NEE !!! ik ben reuze blij met mijn 4 gezonden knullen en het is goed zo. maar goed ik mag dan wel de enige vrouw zijn in huis maar ik ben wel de baas hoor hahaha Groetjes Wen
haha ja me hond is een vrouwtje dus ben ik toch nog samen hahahaha Ja ik had gelijk het gevoel indd dat het weer een jongen zou zijn. Ik voel me rijk met al me mannen. veel vragen ook ga je door tot een meid...NEE !!! ik ben reuze blij met mijn 4 gezonden knullen en het is goed zo. maar goed ik mag dan wel de enige vrouw zijn in huis maar ik ben wel de baas hoor hahaha Groetjes Wen
A ANONYMOUS_USERNAME okt 28, 2010 #5 haha ja me hond is een vrouwtje dus ben ik toch nog samen hahahaha Ja ik had gelijk het gevoel indd dat het weer een jongen zou zijn. Ik voel me rijk met al me mannen. veel vragen ook ga je door tot een meid...NEE !!! ik ben reuze blij met mijn 4 gezonden knullen en het is goed zo. maar goed ik mag dan wel de enige vrouw zijn in huis maar ik ben wel de baas hoor hahaha Groetjes Wen
haha ja me hond is een vrouwtje dus ben ik toch nog samen hahahaha Ja ik had gelijk het gevoel indd dat het weer een jongen zou zijn. Ik voel me rijk met al me mannen. veel vragen ook ga je door tot een meid...NEE !!! ik ben reuze blij met mijn 4 gezonden knullen en het is goed zo. maar goed ik mag dan wel de enige vrouw zijn in huis maar ik ben wel de baas hoor hahaha Groetjes Wen