Aan Carola

Hoi,

Ik ben al een tijdje niet meer op deze site geweest. sindsdien ben ik voor de tweede maal voor een echo geweest om mijn termijn vast te stellen. Dit gebeurde in het ziekenhuis. Omdat ik er nog niet over uit ben of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen, liet de dienstdoende verpleegkundige mij de verloskamer zien en vertelde me over hoe daar dingen geregeld zijn. Mijn vriend was er ook bij en beiden waren we zeer te spreken over de sfeer en de indruk die we kregen van de mensen daar en de omgeving waarin zij dienen te werken. Tijdens deze tweede echo kwam ik erachter dat mijn kindje nu al 8cm is en dat betekent dat ik nog ietsje verder ben, om precies te zijn 14 weken. Tjee nu gaat de tijd opeens heel snel en over zes weken krijg ik nog een echo in het ziekenhuis om de orgaantjes ed te controleren. Verder kijk ik heel erg uit naar het moment dat ik mijn kindje voor het eerst voel, maar daar moet ik nog eventjes op wachten. By the way met 20wk kun je zien of het een jongen of een meisje is, en ik wil het heeeeeeeeel graag weten. Nu genoeg over mezelf geklets hoe gaat het met jou?

Gr Anke2.
 
hey hallo!

Wat leuk om weer wat van je te horen!
Ik was me al een beetje zorgen aan het maken..
Wel grappig dat je zo ineens 14 weken heen blijkt te zijn terwijl je zelf dacht dat het nog niet zover was.
Ik ben vorige week weer bij de vk geweest en was toen 12 weken en 1 dag,as dinsdag 13 week.
Wel heb ik steeds last van wat bruinige afscheiding maar de vk zei dat alles goed was en dat als het fout zou gaan dat dat op de echo te zien zou moeten zijn en dat was niet het geval.(gelukkig maar!)
Ons kindje is inmiddels in 3 en een half week gegroeid van 1.7 naar 5.7mm dus bijna 6 cm.
Maar ik begrijp dat jij graag wilt weten wat het wordt?
Ikzelf zou dat niet willen,alleen heb ik zelf wel een gevoel wat het gaat worden.(denk een jongen...)
Wat wel grappig is,is dat ik niet de enige ben die dat denkt.
we zullen het zien..
Ik vond het echt leuk om je weer even te horen!
en zodra ik weer iets weet hoor je het van me!


groetjes

carola
 
Terug
Bovenaan