aan chili, kimpansee en biaggi

A

Anoniem

Guest
hey meiden en chili, kimpansee en biagi in het bijzondr!!!
Ik ben heel lang hier niet geweest, maar wilde jullie toch even alten weten hoe het met me gaat! Ik herken nog maar weinig namen in het forum, vandaar dat ik even de namen die ik herken extra aanspreek, jullie kennen of herkennen mijn naam misschien ook nog!
Ik heb jullie adviezen een maand of vier geleden gevraagd rondom mijn kinderwens naast mij persoonlijkheidsstoornis; ondertussen ben ik opgenomen in een dagkliniek en het gaat zowaar beter met me. Ik herken en erken een heleboel aan mijn gedrag en ben hard op weg dingen te veranderen. Natuurlijk voel ik me vaak nog klote, tis niet niks om 40 uur per week in therapie over jezelf na te denken. daarnaast blijft mijn kinderwens erg groot. Ik heb heel veel moeite om 'niet te gaan klussen'. Eerlijk gezegd klussen we ook stiekem wel af en toe. Ik heb nu wat onrustig gevoel in mijn buik, maar ik dnek dat ik dat gevoel gewoon graag wil...stiekem hoop ik natuurlijk wel op een klein wondertje in mijn buik....zucht...maar ja, over 3 maanden 'mag' ik ongestoord klussen en dan kom ik hier ook graag om me toe te voegen op de NOD lijst!
Tot die tijd wens ik jullie allemaal veel klusplezier, veel met de benen in de lucht...hihi...suc6 allemaal
liefs Cato

Hi Cato,

Fijn om te lezen dat het nu zo goed met je gaat en elke keer weer wat beter goed hoor!!

Nog maar 3 maandjes en dan kunnen jullie ook voor het echt of als ik het zo lees misschien is dat dan al niet meer nodig??

Heeeel veeeeel succes en hou ons op de hoogte.

groetjes van Chili x

Terug
Bovenaan