aan chili, zwangere inge e.a

A

Anoniem

Guest
Ben ik weer s..t heeft effe geduurd maar ik had wat problemen met aanmelden hier enzo..en om elke dag bezig te zijn hier vind ik ook wel heavy;
ik bedoel ik probeer zo min mogelijk bezig te zijn met dit alles..De spanning is al genoeg aanwezig met al die onderzoeken etc..
Vandaag lijkt t r eindelijk op dat er een einde komt aan de bloeding na de HSG.. Eindelijk, maar ik houdt wel aardig wat pijn klachten waarschijnlijk afkomstig van de baarmoeder streek.. Met deze klachten ben ik ook al effe bekend..Bijna een jaar, vandaar ook al die extra onderzoeken in t zkhuis, inge vroeg mij al waarom wij dat deden omdat we al 2 keer effe zwanger zijn geweest..De hormoon bepaling was toen niet goed genoeg en mijn gyn vind dat we deze strijd met flinke pijnklachten (2 van de 4 cyclus weken ziek) niet te lang aan moeten kijken, bijkomst is dat mijn manneke in een eerder huwelijk geruime tijd (bijna 2 jaar) bezig is geweest met zwanger worden, zonder resultaat (gelukkig)..Zijn ex heeft inmiddels al kids...
Aanstaande maandag is het dan zover dat we uitslag krijgen van alle onderzoeken en hoe verder dus... Gaat toch wel snel..
Deze maand hebben we dus ook pauze vanwege de bestraling van een evt eicelletje, ik ben overigens reuze benieuwd of jij, chili hier nog achter aan bent geweest bij de gyn en wat deze daarop te zeggen had...
Hoe dan ook bij ons was dit duidelijk vermeld..dus ik wil het niet eens proberen.. (dat wordt geen baby in 2005..ja zoveel houdt ik mij er al mee bezig)

Inge; ik heb begrepen dat de zwangerschap voorspoedig gaat, vind ik echt geweldig voor je! Ik kan me wel voorstellen dat je lichtelijk geschokt raakt van al die miskramen bij jou op het forum, je wordt wel met de neus op de feiten gedrukt..de realiteit met slechtnieuws komt wel dichtbij zo!!

Chili: Spannend de komende 6 maanden, ik hoop voor je dat die HSG gewenste resultaten gaat boeken, her en der heb ik al wat positieve verhalen gehoord..dus wie weet...

Wel meiden succes verder met alles, en ik hoop spoedig weer wat van jullie te lezen..gezellig..ik hoop dat k alle berichten wat terug kan lezen..want snel gaat dat hier wel!

Groeten simoon!

he Simoon,

Nou het heeft me urennnnnnnnnn gekost om er weer op te komen wilde bijna mijn compi als slee gaan gebruiken haah maar  ik ben er weer!!

Fijn dat je er van af bent he en dat het bloeden ook bijna is gestopt heb je de ha nog gebeld hiervoor? Ik heb hierover nog een berichtje geschreven heb je dat nog gelezen het staat onder jouw berichtje van afgelopen vrijdag toen je vertelde over zoveel bloedverlies en ik je zei dat ik dat misschien een pietsie had maar dat niet goed kon zeggen omdat er zoveel, rode betadine uitliep dat is een ontsmettingsmiddel dat ze op je vagina doen en ook op de spullen waar ze mee werken dus vroeg ik je was het dat vooral niet wat eruit kwam of echt veel bloed dat had ik dus niet.

Maar je bent er maar mooi vanaf hoe vond jij het en hoe ging het onderzoek bij jou?

Ik heb niet meer gebeld ik wacht op di op mijn ongi en dan is er niks aan de hand en mocht ik wel zw zijn dan is het toch  al gebeurd en dan ga ik het haar wel vragen ik ga ervanuit dat ze dit had gemeld want ze is een super goede gyn die dit niet zou vergeten en ik kan er nu niks meer aan doen dus ik wil eerst afwachten of er uberhaubt iets is gebeurd deze maand anders maak je je helemaal ongerust dus even wachten het zou anders toch al gebeurd zijn snap je   ik heb alweer wat steekjes dus ben er weer 'bang' voor deze maand .

Ik wacht op je antwoord hoe jij het vond oke?

groetjes; Chili

Hi chili..
Wat een gedoe he om hier op te komen...maar het lijkt zo wel een stuk overzichtelijker..en je kunt effe wat meer op dit forum..best wel leuk..als je eenmaal bent ingelogd.

Dat onderzoek was zo achter de rug, ik had gelukkig mijn eigen gyn met een assistente..ze deden alles heel rustig, uitgebreid alles uitleggen..er bij zeggende dat het uiteraard heel vervelend was wat ze allemaal deden...
Tja het deed wel pijn..maar voor ik er erg in had waren er al foto's gemaakt en was het allemaal achter de rug.. Mijn manneke had ik mee (in de wachtkamer) en wij hebben effe uitgebreid een bakje koffie gedaan met een gebakje erbij..
Mijn HA heb ik niet gebeld, ik sta niet op zo'n goeie voet met hem, of anders gezegd ik mag hem niet zo..en wacht eigenlijk met naar de huisarts gaan als ie weer s met vakantie is ofzo..Wij zijn hier wel verplicht om deze HA te nemen, omdat dat uit bescherming zo gaat..Elke regio heeft zijn vaste HA en om hiervan af te wijken..tja dat gaat niet bepaald.. (wij wonen op een dorpje in friesland).
Wel houdt ik aardig wat pijnklachten zoals ik eerder schreef, ik had vannacht al zoites dat ik vandaag de gyn maar zou bellen..maar daar kom ik maandag toch, en ik moet het natuurlijk ook de tijd geven...
Ik ben al bekend met deze klachten, maar vergeet het vaak weer als het over is, als ik dan weer in de periode zit van rond eisprong tot ongi dan weet ik vaak niet waar ik het zoeken moet.. Oke ik zal niet zeuren..

Vanwege die wisselende berichten zouden wij dus ook veilig doen maar pff ik ben daar wel mee bezig hoor.. wat een gedoe..heb je nog meer om over na te denken..Ik vind het wel fijn dat de druk er een beetje af is deze maand.... Het gaat wat spontaner, uiteraard minder sex...maar wel weer wat relaxter in de relatie, dat telt ook wel vind ik! Deze maand heb ik zo ie zo wat meer aandacht voor ontspanning en leuke dingen samen doen..T mannetje met wat leuke uitjes verrassen   (voetballen natuurlijk..was een hele goeie set!!) Afgelopen weekend uitgebreid naar de sauna geweest..sneeuwballen gevechten gehad etc.. Komend weekend verras ik m met een etentje buiten de deur..

Wel ik zie al dat het een heel verhaal geworden is..
Jou NOD is alweer op de tocht las ik.spannend blijft het denk ik toch...Ik za voor je duimen..

Zelf heb ik deze week een boek gewonnen.."bevrucht" ..of ik het als een teken zie..ik leg m tenminste verw eg op de zolder en wacht af of k m s binnenkort lezen zal (t ziet er leuk uit, maar k ga de goden niet verzoeken...dat heb k al s eerder gedaan..door leuke dingetjes alvast te kopen (ik pappa boek voor t manneke, fries namen boek...)

Succes en alvast een heel fijn weekend!!!

Terug
Bovenaan