aan de 2ling mama's

ik heb geen zin meer in te google, misschien kunnen jullie me helpen.
ik krijg dus een 2ling maar ze zitten allebei in een aparte placenta is dat dan al 2eigen of 1 eigen, of heeft het daar niks mee te maken.
kan niet wachten tot ik dinsdag voor het laatst naar de vk moet om het te vragen.
ik ben nu 12w 5 en zou ik al hebben kunnen voelen.
ik denk zelf van wel maar is het daar al niet te vroeg voor.
 
hoi hoi,

als ze allebei in een eigen vruchtzak hebben is het volgens mij twee-eiig. Die van mij hadden ook duidelijk twee aparte vruchtzakken en zag je op de echo duidelijk een scheidingslijn tussen de twee te zien. Het zijn wel twee jongens, maar wel twee-eiig.
Ik weet niet of het je eerste kindjes zijn, maar ik voelde de tweeling met een week of 15. Volgens de verloskundige kon dat nog niet, maar ik had zoiets van het is geen gevoel wat ik al eens heb gevoeld dus het moeten de kindjes wel zijn.
 
Hier een twijfel.
Ze hadden alles zelf, maar het vlies dat hun scheidde was zo ontzettend dun. Ze durfden zelfs na de geboorte er niks met zekerheid over te zeggen.
Heb 2 meiden en ze lijken verdraaid veel opelkaar!!
Pfff ik voelde ze pas met 25 weken...... :'(
 
Naar mijn weten..als ze beiden in een eigen vruchtzak zitten en beiden dus een eigen navelstreng hebben naar eigen placenta is het twee eiig..
Volgens mij zijn die van mij ook twee eiig wat ik op de echo kon zien ..ik heb pas 4 feb weer een echo en dan kan ik ze weer eens bewonderen..
 
Hier is het vrij duidelijk dat ze 2-eiig zijn, ze zijn heel verschillend, de een lijkt qua karakter op zijn vader en uiterlijk op mij, de ander heeft mijn karakter en uiterlijk van zijn vader. Ook verschillen ze van lengte, met de geboorte was de een 2 cm korter dan de ander, nu zit er zeker 10 cm tussen. Heb ook eens meegedaan aan een tweeling onderzoek en toen is er ook door middel van dna onderzoek uitgekomen dat ze 2-eiig zijn.
 
2eiig..
nu is er bij mij maar 1 gebleven en zagen ze t met de placenta heel duidelijk 2 "kamertjes" dat ze zeiden dat t 2eiig geweest had.. dus nu altijd die vraag hoe had t er uit gezien........
 
Terug
Bovenaan