aan de anoniemen op raktie,stom forum

dag meiden,degene die me het zwanger worden niet gunnen!!!vanwege mijn opmerking is,erg logisch,ik heb veel meiden gekwetst met mijn uitspraak,normaal zeg ik zulke dingen niet,ik heb echt geen psygoloog nodig,en ben wel toe aan kinderen,maar iedereen wordt het wel is teveel,en schrok erg van mezelf,nu heb ik een koekje van egen deeg,en dat heb ik verdient,NOGMAALS MEIDEN SORRY,,en ik schreef niet dat ik jullie het niet gunde maar dat het lang zou duren,maar heb echt erg veel spijt,jammer dat sommige mij het niet willen vergeven
 
laten we het lekker houden voor wat het is nu....niet iedereen is vergevings gezint helaas...haha buiten dat,niemand weet wie je bent dus schrijf voortaan gewoon lekker op een leuke manier mee,niemand die er erg in heeft!
 
hou lekker je bek dicht , als ze nou echt spijt heeft , dat jij nou misschien zwanger bent , ze biedt toch haar excuses aan , nou ervaar dat dan of pleur lekker zelf op anoniem hierboven . zo en dat wilde ik even kwijt. Linda
 
Je hoeft niet zo grof te doen Linda,ik vind gewoon dat ze nu wel genoeg aandacht heeft gehad. Als ze (of jij)weer iets leuks te melden heeft hoor ik het graag.
 
Fijn dat je excuses nogmaals aanbiedt. Nu kunnen we toch echt wel weer overgaan naar de orde van de dag.

Laten we het gewoon even vergeten. Iedereen zegt wel eens iets wat hij niet meent, laten we hopen dat het gewoon bij deze ene keer blijft, en gewoon weer gezellig schrijven.

Groetjes
 
Het is eigelijk te gek voor woorden dat ze zoveel andacht naar haar gaat terwijl die het totaal niet verdient en die ons niks gunt, dan zou ik zeggen laat het bij jou lekker lang duren.
 
Terug
Bovenaan