Aan de CTG en hartfilmpje

Moest vanochtend weer voor controle en zij vonden mijn bloeddruk dit keer te hoor, was 150-100 en 145-95, zelfs met de bloeddrukverlagers die ik slik. Dus ze vonden het niet zo OK. Lang verhaal, maar had een aantal keuzes, maar dat was afhankelijk van de resultaten. Dus ik moest met spoed bloedprikken, gelukkig was alles goed, ook zat er geen eiwit in mijn urine. Hierna een half uur aan de CTG en alles was helemaal perfect met de hartslag en de bewegingen van het kindje, de gyn zei, nou, ze heeft het erg naar haar zin, dat schijnen ze te kunnen zien aan het ritme van de hartslag. Nadat ze daar intern overlegd hadden, en ik, god zij dank, niet opgenomen hoefde te worden, maar ik krijg nu gewoon een dubbel dosis bloeddrukverlagers.

Moet wel volgende week vrijdag terug voor mijn bloeddruk en urine weer na te laten kijken. Maar dat vind ik wel prima, dan weten we gelijk of de extra pillen aan slaan.

Liefs
Mariska

 
jeetje dat is ook niet fijn, Laten ze het maar goed in gaten houden. Jij zou wel in het zkh ook moeten bevallen denk ik ivm hoge bloeddruk of hoeft dat niet?

Liefs
 
Dus jij hebt je eerste hartfilpje ook al achter de rug, gelukkig is alles goed met de kleine!

Toch wel fijn die extra controles allemaal vind ik, ik ben het met je eens , ik zou ook niet thuis willen bevallen.

xxx
 
Terug
Bovenaan