Aan de ene kant blij ... maar aan de andere kant ....

Hoi Allemaal,

Hoe is het met iedereen hier ....? Met ons gaat het wel maar we weten het eventjes niet meer. Vandaag hadden we een afspraak bij de uroloog, we kregen de uitslagen van de echo's (buik, nieren, urinebuis en zaadleiders) alles zag er daar goed uit, maar die arts wou ook nog even een prostaat onderzoek doen. Mijn vriend kon op die bank liggen en er ging een slangetje naar binnen om te kijken, ook wou die arts er nog lekker in grabbelen.
Wat had ik een medelijden met mijn mannetje, hij heeft dus geen sterretje meer van achteren  maar een mooi rondje   (haha beetje lol houden !!!)

Nu is van die echo er dus uit gekomen dat er in zijn prostaat een soort schotje zit wat zijn zaad tegen houdt, over twee weken wordt hij al geopereerd, de kans is nu aanwezig dat we na die operatie 'gewoon' zwanger kunnen worden.

Wij weten niet echt wat we hier mee aan moeten, aan de ene kant zijn we heeeeel erg blij dat er een mogelijke oorzaak gevonden is maar aan de andere kant durven we niet blij te zijn want wat als het nou niet helpt. We zouden in princiepe in mei/juni voor icsi gaan maar nu dit ertussen door komt gaan we dat niet redden, dus als deze operatie niet lukt dan moeten we weer zo'n tijd wachten. Onderhand zijn wij al bijna 2 jaar bezig en is er nog steeds geen kindje !!!!

Sorry voor dit geklaag maar moest het even kwijt.
Bedankt voor het lezen, en succes allemaal.

Liefs Belinda.

Spannende tijd voor jullie. Moeten jullie na de ingreep dan nog 2 a 3 maanden wachten om dan te kijken of de ingreep geholpen heeft? Moesten wij namelijk wel.

Heel veel succes!
M

hoi belinda

Ik begrijp dat het een dubbel gevoel geeft hopelijk gaat het wel goed na de operatie maar dat is afwachten en dat doen jullie elke keer en op een gegeven moment kan je het woord wachten niet meer horen.
Heel veel succes gewenst

groetjes rozemarijn

hoi belinda,
ja inderdaad dubbel allemaal. op zich 'prettig' als ze iets vinden met het idee dan is het op gelost, maar ja je moet weer gaan wachten. in iederegval heel veel succes voor je mannetje, en ik hoop dat je daarna snel spontan zwanger wordt.liefs simone

Wel fijn dat ze iets gevonden hebben, en hopelijk kunnen ze het verhelpen. Wie weet....positief blijven hoor. En anders misschien voor iui, geef niet op!! Ook voor jullie gaat de zon schijnen, veel succes.
liefs ilona

goed hoor, dat jullie de humor erin houden  alleen is het soms idd erg moeilijk.
hopelijk breekt er na de operatie een hele positieve tijd aan en dat het maar heel kort mag duren voordat jullie zwanger zijn!!

sterkte en succes!

Terug
Bovenaan