Aan de klus of niet?

A

Anoniem

Guest
Dilemma...of toch niet? Zo rond het weekend of een paar dagen erna zouden we weer aan de klus kunnen...maar...over 2,5 week gaan we op vakantie. Naar de Dominicaanse Republiek!! Alleen zit ik me weer druk te maken, temperatuur verschillen zijn niet goed (voor de eventuele baby), we zitten 9,5 uur in het vlieguig, buitenlands eten. Wat zouden jullie doen? x Maris

Ik zou het aan het lot over laten. als je met vakantie gaat weet je waarschijnlijk nog niet of je zwanger bent. Ik zou geen alcohol drinken maar me verder geen zorgen maken. Als je zwanger bent delen jullie nog geen bloed met elkaar dus eten kan geen kwaad en met de warmte kun je ok rekening houden door veel te drinken en onder een parasol te gaan zitten als je er last van hebt. En als je dit allemaal eng vind, sla dan een maandje over ga nog even lekker met vakantie en geniet nog even van elkaar. Het blijft altijd een moeilijke keuze, ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn?

Succes

Ik zou me er geen zorgen over maken! Tenslotte worden verre reizen in zo'n vroeg stadium nog niet afgeraden.

Geniet lekker van je vakantie!

Liefs Daisy

Net als de andere dames zou ik me hier absoluut geen drukte over maken en gewoon gaan genieten van je vakantie. Naar mijn id kan je moeilijk je leven stop zetten omdat je heel misschien zwanger zou zijn. En ook als je dan zwanger blijkt te zijn geeft het geen extra gevaar voor je kind. Het enige onhandige kan zijn is dat jij dan zwangerschapsklachten kunt hebben. Wij zijn in de zomer plots besloten om een aantal weken naar Frankrijk te gaan, terwijl ik toen 6 wk zwanger was.
Mijn grootste twijffel bestond vooral uit het feit dat ik absoluut geen zin had om in een vreemd land te zitten in een geval van miskraam. Gelukkig ging het allemaal goed.

Hoop dat je snel zwanger bent en een fijne vakantie hebt.

Gewoon lekker klussen en lekker op vakantie! Geniet ervan he?!

Misschien werkt het zelfs in mijn voordeeel;)! Even relaxen is nooit verkeerd toch :D?

Terug
Bovenaan