Aan de klus

A

Anoniem

Guest
Daar gaan we dan weer, aan de klus. Vrijdag de 13e ongesteld geworden (wat een pech) en volgende de rekenmodelen zou ik komende week mijn eisprong hebben. Dinsdag een beetje vruchtbaar enz enz. (weet mijn cyclus niet meer, dus daarom moeilijk richten )
Dus vandaag maar aan de klus. Zo hadden we het de vorige keer ook gedaan en toen waren we zwanger. Ben ook vandaag begonnen met de ovulatietesten. Dus ben benieuwd.
Gaan nu om de dag klussen t/m mijn eisprong. Hopen dus dat de berekeningen kloppen, maar na een miskraam kan dit allemaal net een beetje anders zijn dan bij andere.
Dus we wachten maar weer af

xxx Yvonne

Ja het is allemaal wat! Om de dag klussen is volgens de geleerden het beste, dan kun je bijna niet missen. Ik ben mn ei 'kwijt', ik had m volgens mijn berekeningen afgelopen donderdag (ik heb een ;aat ei meestal, op dag 16-17) maar heb niks gevoeld. Maarrrr dat kan ook komen doordat ik veel keel- en hoofdpijn heb gehad en nogal wat paracetamolletjes heb geslikt. Toch?
Gekke is dat ik de afgelopen dagen ovulatietesten heb gedaan omdat ik twifelde en ze toch nog had liggen en die bleven positief. Vreemd! We gaan dus door met klussen al moet ik bekennen dat de lol er wel vanaf is na 2 weken om de dag haha!
Veel klusplezier!

Succes meid, ik weet hoe heftig het allemaal is na een miskraam. Ik zit alweer in ronde 4 na mijn miskraam. Heb denk ik donderdag NOD maar voel nu al dat het echt gaat komen een dezer dagen. Toen zag ik van de week op TV dat je na je 38e jaar maar 5% kans hebt per maand, toen zakte helemaal de moed in mijn schoenen. Lekker dan. dacht ik, ik ben 39 dus tel uit je winst.

Heey meid,

Duimen maar at het deze keer raak zal zijn! Lastig idd om je ei dan te spotten, maar 3 weken lang om de dag klussen trek ik niet hoor! Denk dat wij het 1x in de 3 dagen gaan doen en in de eisprong week wel om de dag. Ik ga deze keer geen testen gebruiken, ben er helemaal van genezen haha!

Veel succes en vooral heel veel klusplezier!!
Liefs ciomama

Hoi, wij gaan ook maar een week klussen en dan weer gewoon wanneer we zelf willen. We weten dat we deze week de eisprong zouden moeten krijgen. Maar na een miskraam weet je het nooit.

We wachten af.

xyvonne

Dan gaan we samen klussen. Hier ook op vrijdag de dertiende ongesteld. Ik wens je plezier en geluk.

Terug
Bovenaan