A ANONYMOUS_USERNAME mrt 11, 2011 #1 Hoi, wil je mij aan de lijst toevoegen aub? 31 maart - FirstMom - 1e kindje - Jongen
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 11, 2011 #2 bij deze dan welkom bij de club. joepie, de maand sluiter hihi. alles goed?? smooty
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 11, 2011 #4 Hi, ik voel me 100% perfect, echt nauwelijks klachten, helemaal niets. Ben idd benieuwd of het een maart of april kindje zal worden. Ben zelf 3 maart jl. 40 geworden, dus zou het wel leuk vinden als het een april kindje wordt.
Hi, ik voel me 100% perfect, echt nauwelijks klachten, helemaal niets. Ben idd benieuwd of het een maart of april kindje zal worden. Ben zelf 3 maart jl. 40 geworden, dus zou het wel leuk vinden als het een april kindje wordt.
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 12, 2011 #5 Welkom bij de club!! Goed om te lezen dat je je lekker voelt en nauwelijks klachten hebt. Lees en reageer lekkker mee
Welkom bij de club!! Goed om te lezen dat je je lekker voelt en nauwelijks klachten hebt. Lees en reageer lekkker mee