aan de lily-pads

Even checken of ik de enige ben :-(

Bij de 1ste was het zo en nu weer.... ik kan aan de lilipads [zoiets]... helaas door dat de melkproductie opgang gebracht word, de borsten groeien heb ik helaas ook last van lekken.... gisteren voor het eerst, geukkig wel gewoon thuis, mijn man zag het... dus vanochtend snael naar de etos gesjeest.....

zijn er meer en wat doen jullie er aan?

Ik heb van die pads van prenatal (nog niet wetende dat die duurder zijn) gehaald toen ik nog maar 6 weken zwanger was. Ik dacht ik kan ze niet vroeg genoeg in huis hebben voor het geval dat... Maar tot nu toe nog niet gelekt, ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol kan houden! Succes ermee...

Hoop voor je net als geloof ik de andere 95% dat je er gene last van krijgt. Maar straks na de bevalling zijn zo ook super handig hoor! al gebruikte ik wel ook de gewone gewatteerde erbij voor als ze niet wilden plakken

Ik heb echt geen flauw idee wat je er aan verschil in hebt haha, ben er (nog) niet bekend mee. Hopelijk zal het lekken in ieder geval bij je meevallen, het is wat zeg... loop je toch ook niet 100% op je gemak als je het erg hebt volgens mij.

heb er met mijn vorige zwangerschap eigenlijk helemaal geen last van gehad. wel na de bevalling 4 a 5 dagen last ervan gehad maar dit ook omdat ik geen borstvoeding wilde geven.

ben nu zwanger vd 2e en hoop dat het lekker uit blijft tot na de bevalling.

maar vervelend is het wel voor de a.s. mama's hier.
s6 allemaal;) komt wel goed

ooooh langgewacht jammer he... ik plak ze eigenlijk alleen op als ik moet werken of weg ga... kriebelen bij deze warmte hahaha....

Maar ja beter dat er iets is dan niets...

Terug
Bovenaan