aan de mensen die al eens bevallen zijn.. verlies slijmprop

A

Anoniem

Guest
hey meiden.
ik ben vandaag mijn slijmprop verloren(ik denk het aan de hand hoe het eruit zag)
bij wie is de bevalling daarna snel begonnen en wie heeft er nog een tijd moeten wachten..

groetjes
teddyboy 39,2

hoi
ik ben  de slijmprop in stukjes  met 32 weken verloren.je schijnt zo weer een nieuwe aan te maken.ik verloor hem door een cm ontsluiting.dat is niet ongewoon ruim voor de bevalling.ik ben uiteindelijk met 37 weken bevallen.een vriendin van me verloor hem met 39 weken  in 1 geheel (echt:plop) en toen begonnen smiddags de weeen.
het kan dus allebei.ik hoop voor jou dat je gaat beginnen.
succes!!

Ik verloor hem op de dag dat ik 41 wkn en 3 dgn was en diezelfde nacht begonnen mijn weeen.
Bijna 24 uur daarna ben ik bevallen.
gr mama van MD

bedankt voor de reacties.
ik ben benieuwd hoelang het bij mij nog gaat duren...
maar ja wachten duurt altijd lang....

spannend de mijne verloor ik op maandag morgenvroeg en dinsdagmiddag ben ik bevallen van mijn zoontje.succes

je lichaam maakt vanzelf weer een nieuwe aan, je vk zou je waarsch ook vertellen dat het nog weken kan duren. Je kan ook mazzel hebben zoals de dames boven mij... Spannend dus!!

Hallo,

Heb hier nog geen ervaring mee maar weet wel dat je na week 37 geen nieuwe slijmprop aanmaakt en dat je extra voorzichtig moet zijn i.v.m. infecties.

Hoop voor je dat je snel begint met je bevalling.

sterkte jmak

Ik verloor 's morgens de slijmprop en 's avonds om elf uur had ik echt goeie weeen.
Om 03.10 uur ben ik bevallen.

Groetjes Anke

Terug
Bovenaan