Aan de pil (1x vergeten) en menstruatie niet gekomen.

Hi dames,

Ik weet niet als ik het hier goed plaats, anders excuus..

Maar zoals de titel al zegt, we zijn dus niet bezig met zwanger worden.. (kleine van 5 maand) vers van de pers ?

Nu is mijn cyclus 6 weken na de bevalling mooi op gang gekomen, weer aan de pil begonnen en kwam elke keer zo 3 dagen na het eind van de strip.

Nu ben ik de laatste strip, 1x de pil vergeten.. En nu 3 dagen over tijd en het is er alsnog niet..

Nu zat ik vol zenuwen, omdat het niet de bedoeling is zwanger te raken.. Dus gistermiddag een test gedaan (negatief) maar ik begin nu de dagen zich op stapelen steeds meer zenuwen te krijgen.. Het zal toch niet? Test zei gisteren negatief dus dat was een opluchting maar had daarom wel verwacht nu toch een keer verwacht dat de ongesteldheid er wel zou zijn..

Als test negatief is, dan er toch gewoon vanuit gaan niet zwanger te zijn? En kan ik gewoon weer beginnen met de nieuwe strip pil? Wie slaat er wel vaker een menstruatie over.. Dit is voor mij echt de aller eerste keer.
 
Ben je toevallig recent gevaccineerd voor ‘jeweetwel’? Blijkbaar verstoord dat ook de cyclus zeggen ze. Anders gewoon over 2 dagen nog een testje doen en als die ook negatief zegt weer aan de pil starten. Dan in de gaten houden. Als het zich herhaalt even een huisarts bezoeken. Zowieso kan je lichaam na de bevalling de eerste maanden van slag zijn maar het is zeker mogelijk dat de pil nog niet veilig was….succes
 
Terug
Bovenaan