aan de pil en zwanger??

ik ben aan de pil maar ik heb nu al een maand allemaal vage klachten
mijn laatste ongesteldheid was veel korter en minder (eigenlijk bijna niks)
ik ben steeds duizelig en vaak in de ochtend heel erg misselijk
ik moet ook vaak plassen en ben erg moe

zijn er mensen die toch zwanger zijn geworden terwijl ze de pil slikten??

wat denken jullie??

 
Hoi Denise, ik heb precies hetzelfde mee gemaakt. Ik ben nu al 29 weken zwanger en ik ben dus ook zwanger geraakt door de pil. Je moet bij jezelf nagaan of je ook ziek bent geweest in de periode dat je de pil slikte en heb overgegeven of aan de diaree bent geweest. Dat kunnen oorzaken zijn waardoor de pil niet meer zijn werk doet. Ik zou in ieder geval je menstruatie af wachten en blijft die weg dan zou ik een zwangerschapstest doen.

Veel sterkte in ieder geval.

Groetjes elvira
 
Hoi Denise,
Ja ik ben er sinds kort ook achter dat ik zwanger ben ondanks dat ik de pil heb geslikt. En ik ben daar ook altijd heel secuur mee geweest, dus geen een vergeten ofzo. Da's dan inderdaad wel schrikken!! Bij mij heb ik het idee dat het misschien komt omdat ik van een zwaardere pil(Diane35) ben overgestapt naar een lichtere (Microgynon30), sinds een half jaar, maar eigenlijk zou dat niet moeten uitmaken, maar ik heb al vaker gehoord dat zo iemand toch zwanger raakt.Ben jij van pil verandert? En anders inderdaad nagaan of je geen diarree hebt gehad of hebt moeten overgeven na het slikken van de pil, of een antibioticakuur hebt gekregen voor het een of ander. En ook het gebruik van een homeopatisch middel tegen neerslachtigheid/ depressiviteit waar Sintjanskruid in verwerkt zit kan de werking van de pil beinvloeden.
Ik sta zelf ook voor een raadsel, want ik heb geen van deze dingen gehad, maar toch.. Als je er niet zeker van bent of je nu zwanger bent, gewoon een testje doen, en ja da's wel eng, maar dan heb je wel zekerheid, toch? Heel veel succes, liefs L.
 
Hoi

Ik ben inmiddeels de trotse moeder van een pracht dochter ik ben door de pil heen zwanger geraakt. Ik ben tijdens het gebruik niet ziek geweest en slikte de pil altijd trouw en op hetzelfde tijdstip (zette er zelfs me wekker op me telefoon voor) achteraf denken we dat de pil te licht was voor mij, anders weet ik ook niet hoe het kan. Wel weet ik dat ik super blij ben dat dit ons is overkomen we kunnen niet meer zonder haar.

succes en veel liefs linda
 
Terug
Bovenaan