aan de pil maar niet ongesteld geworden

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb op zaterdag 23 juni de laatste pil geslikt.
Moest op woensdag 27 juni ongesteld worden maar er is niks gebeurt.
Ook niet een klein beetje.Het is nu 6 juli en nog niet ongestel geworden. Inmiddels weer met de volgende strip begonnen. Zou ik zwanger kunnen zijn???

lieve meid

dat zou zomaar kunnen hoor je hoord het wel meer niet vaak maar kan wel
ik zou gewoon een test gaan kopen en even doen dan weet je het zeker maar
ik zou niet door gaan met je volgende strip en anders afwachten tot je ong word en
anders even langs de ha als de test negatief is.
succes er mee

groetjes geluk 1

Hey Kawa,

Ik herken veel in je verhaal. Dit is ook bij mij de reden geweest waarom ik eerder gestopt ben met de pil. Ik sloeg steeds vaker mijn menstruatie over en als ik wel ongesteld was was het niet noemenswaardig. Het zat me gewoon niet lekker.Nu ik gestopt ben heb ik een redelijk regelmatige cycles en ben ik gewoon weer 5 dagen goed ongesteld.
Wil je echt zekerheid dan moet je gewoon even een testje doen.

hallo meiden,
Ik ben inmiddels nog steeds niet ongi geworden.
Ik heb dus op 23 juni de laatste pil van de strip geslikt en moest op 27 juni ongi worden dat is dus niet gebeurt en heb toen een test gedaan maar bleek niet zwanger te zijn.
Daarna dus weer gewoon met de pil verder gegaan. Op 21 juli de laatste pil weer geslikt en moest dus op 25 juli weer ongi worden. WEER NIKS.
Heb toen weer een test gedaan en bleek niet zwanger te zijn. Heb toen op maandag 30 juli met de dokter gebeld en die zegt dat ik nog een ongi moet afwachten.En dus weer verder gaan met de pil.
Ik wacht nu al zo lang ( voor mijn gevoel)
Zou het ook kunnen dat de test niet goed werkt omdat ik nog aan de pil ben?
Misschien te  veel hormonen??

Hoi kawa..

goh wat vreemd, snap best dat je dit erg vervelend vind,,
Ik zou het dan ook echt niet weten wat die hormonen betreft..
Ik zou denk gewoon nog eens een keer tetsen, en laat je door de huisarts niet wegsturen hoor, want daar zijn ze vaak ook wel gemakkelijk in, door te zeggen wacht nog maar even af..
Heel veel succes ermee, en hou ons op de hoogte!!

Liefs kleintje

Hallo,

ik ben een tijdje geleden met een nichtje van mij naar de dokter geweest omdat zij dacht dat ze misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Ze had getest, maar dat was negatief. De dokter zei toen dat dat zou kunnen omdat als je al een beetje langer zwanger bent je HCG-gehalte daalt. Ik had er nog nooit van gehoord, maar wie weet is dat bij jou ook wel het geval.... Mijn nichtje was trouwens niet zwanger. En jij, wil je wel????

Groetjes,
Marieke

Ik zou stoppen met de pil totdat ik mijn ongi zou hebben. Is dat niet een idee? Zo blijf je ook maar onzeker. Succes in ieder geval..

hoi hoi,
Ik denk dat ik deze strip nog maar ff afwacht. En daarna direct naar de dokter ga als ik niet ongesteld wordt. Want dan klopt er iets niet.
We willen wel graag kinderen maar we zitten nog in de verbouwing, beneden is alles bijna klaar nu alleen boven nog dus komt eigenlijk niet zo goed uit. Maar als het wel zo is zou het toch ook wel heeeeel erg leuk zijn.

groetjes..

Terug
Bovenaan