Aan de pil, voor een maand...heeft iemand dit ook wel eens geprobeerd??

Hallo Meiden,

Na anderhalf jaar zonder de pil, hebben wij besloten toch een maand weer aan de pil te gaan.
Iets in me zegt al maanden dat ik dat moet doen.
Toen ik vorig jaar stopte met de pil was ik 2 x zo maar zwanger. Nu duurt het maar en duurt het maar....
In mei heb ik bedacht.... als ik nou een maand aan de pil ga...zou er dan misschien wat schot in komen???
Ik heb het steeds niet gedaan, toch blijft het gevoel dat ik het een keer moet proberen. Als ik in jan. nog niet zwanger ben mag ik de mm in. Dus kan het net nog even proberen...de gyn. zei tegen me toen ik dit voorstel in juni bij hem deed...ik zou het mijn patienten niet adviseren...maar dus ook niet afraden.
Aangezien het me op dit moment emotioneel allemaal best zwaar valt is het misschien ook wel lekker om het een maand even helemaal van me af te kunnen zetten. Het is maar een maandje en ja zoveel hormonen krijg je dan niet binnen. Mijn cyclus is mooi regelmatig en gaat gelijk met de pil op dus verwacht niet veel problemen.
Ben vandaag ongesteld geworden dus ga vandaag beginnen. Hebben jullie dit ook wel eens geprobeerd?
Liefs van mij.

Volg gewoon je gevoel meissie! Als jij hier een goed gevoel bij hebt dan moet je het zeker doen! Je gevoel zegt meer dan je denkt hoor! Ik heb ook een sterke intuitie en die komt meestal uit. Volg je gevoel dat is echt het beste dus slik gewoon lekker die pil als jij denkt dat dit het beste is.

lfs inge

Ik zou idd zeggen: volg je gevoel. Nu kun je dit nog ongestoord doen, je gaat in jan (hopenlijk niet natuurlijk) de mm in en dan kan het zeker niet zomaar meer denk ik. Baat het niet, schaden zal het vast ook niet voor zo ´n korte periode.
Liefs Scorpy

Hoi

Ik heb toevallig afgelopen week iemand gesproken waar ik tegen zei dat we al twee jaar bezig zijn om zwanger te raken van ons tweede kindje en dat het niet lukte toen zei zij tegen mij dat ze iemand kent die had ook dat probleem en die moest toen een paar maanden de pil weer slikken van de gyn. en toen ze dat gedaan had was ze twee maanden later zwanger dus wie weet helpt het.

groetjes linda

Hoi lieve Biate,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het gewoon wilt proberen. En waarom niet, baadt het niet dan schaadt het niet toch? Dan weet je in ieder geval dat als je in januari de mm in 'moet' dat je dan wel ALLES hebt geprobeerd. Ik duim voor je!!

X F.

Collega van mij heeft dit ook gedaan. Zij had een spiraaltje. Heeft dit laten verwijderen is een maand aan de pil geweest en daarna gelijk zwanger geraakt!!!!
Het zal zeker niet bij iedereen werken maar je kan het allicht proberen. Als het lukt zou toch geweldig zijn.

Terug
Bovenaan