Hallo allemaal,
Het is alweer een tijd geleden dat ik geschreven heb, maar ja zoals jullie weten is het af en toe nogal druk en kom ik er niet aan toe.
Hier gaat alles nu weer een beetje normaal, maar ik heb mezelf wel een beter gevoeld dan afgelopen tijd.
Veel last van mijn hormonen, huilbuien enz.
Dus hebben we besloten om met de borstvoeding te stoppen zodat die hormonen mijn lichaam eens uit kunnen.
Ik ben blij dat ik Daan nog 2 maanden heb kunnen geven in ieder geval.
Alleen drinkt hij zijn flessen niet zo goed, dit komt door het hoesten denk ik.
Hij hoeste al toen hij 2 weken was, toen ben ik bij de huisarts geweest maar die wilde er niets voor geven omdat hij zo klein was.
Hij zei dat kindjes die iets met hun hart hebben wat vatbaarder zijn voor verkoudheden.
Ben toen bij 3 weken weer terug geweest, maar het zat niet op zijn longen dus wilde hij er niets voor geven, maar moest wel terug komen als hij koorts kreeg.
Dit is gelukkig niet gebeurd.
Maar nu begon hij vorige week weer zo erg te hoesten(het leek wel blaffen).
Dus ik ben afgelopen donderdag weer terug geweest en nu heeft hij er een puffer met ventolin voor gekregen en moet ik hem 4x per dag een puf geven.
Ik vind het zo sneu voor hem , maar het word al minder gelukkig.
Volgende week moet hij nog een controle foto van zijn heupen laten maken, om te zien of alles goed zit(ivm met de stuitligging)
Dus al met al best wel wat zorgen af en toe!
En morgen moet ik voor het eerst werken!
Nog meer moeders die al begoonen zijn?
Groetjes Willeke
Het is alweer een tijd geleden dat ik geschreven heb, maar ja zoals jullie weten is het af en toe nogal druk en kom ik er niet aan toe.
Hier gaat alles nu weer een beetje normaal, maar ik heb mezelf wel een beter gevoeld dan afgelopen tijd.
Veel last van mijn hormonen, huilbuien enz.
Dus hebben we besloten om met de borstvoeding te stoppen zodat die hormonen mijn lichaam eens uit kunnen.
Ik ben blij dat ik Daan nog 2 maanden heb kunnen geven in ieder geval.
Alleen drinkt hij zijn flessen niet zo goed, dit komt door het hoesten denk ik.
Hij hoeste al toen hij 2 weken was, toen ben ik bij de huisarts geweest maar die wilde er niets voor geven omdat hij zo klein was.
Hij zei dat kindjes die iets met hun hart hebben wat vatbaarder zijn voor verkoudheden.
Ben toen bij 3 weken weer terug geweest, maar het zat niet op zijn longen dus wilde hij er niets voor geven, maar moest wel terug komen als hij koorts kreeg.
Dit is gelukkig niet gebeurd.
Maar nu begon hij vorige week weer zo erg te hoesten(het leek wel blaffen).
Dus ik ben afgelopen donderdag weer terug geweest en nu heeft hij er een puffer met ventolin voor gekregen en moet ik hem 4x per dag een puf geven.
Ik vind het zo sneu voor hem , maar het word al minder gelukkig.
Volgende week moet hij nog een controle foto van zijn heupen laten maken, om te zien of alles goed zit(ivm met de stuitligging)
Dus al met al best wel wat zorgen af en toe!
En morgen moet ik voor het eerst werken!
Nog meer moeders die al begoonen zijn?
Groetjes Willeke