aan de puf!

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijd geleden dat ik geschreven heb, maar ja zoals jullie weten is het af en toe nogal druk en kom ik er niet aan toe.
Hier gaat alles nu weer een beetje normaal, maar ik heb mezelf wel een beter gevoeld dan afgelopen tijd.
Veel last van mijn hormonen, huilbuien enz.
Dus hebben we besloten om met de borstvoeding te stoppen zodat die hormonen mijn lichaam eens uit kunnen.
Ik ben blij dat ik Daan nog 2 maanden heb kunnen geven in ieder geval.
Alleen drinkt hij zijn flessen niet zo goed, dit komt door het hoesten denk ik.
Hij hoeste al toen hij 2 weken was, toen ben ik bij de huisarts geweest maar die wilde er niets voor geven omdat hij zo klein was.
Hij zei dat kindjes die iets met hun hart hebben wat vatbaarder zijn voor verkoudheden.
Ben toen bij 3 weken weer terug geweest, maar het zat niet op zijn longen dus wilde hij er niets voor geven, maar moest wel terug komen als hij koorts kreeg.
Dit is gelukkig niet gebeurd.
Maar nu begon hij vorige week weer zo erg te hoesten(het leek wel blaffen).
Dus ik ben afgelopen donderdag weer terug geweest en nu heeft hij er een puffer met ventolin voor gekregen en moet ik hem 4x per dag een puf geven.
Ik vind het zo sneu voor hem , maar het word al minder gelukkig.
Volgende week moet hij nog een controle foto van zijn heupen laten maken, om te zien of alles goed zit(ivm met de stuitligging)
Dus al met al best wel wat zorgen af en toe!

En morgen moet ik voor het eerst werken!
Nog meer moeders die al begoonen zijn?

Groetjes Willeke

Hoi willeke,
gelukkig heeft hij wat gekregen van de arts ik hoop dat hij beter word, en kan beter drinken uit de fles want hij moet ook nog wenen aan de fles .
beterschap voor hem
Groeten
Huda

Hi Willeke,

Cas heeft ook een puffer (hij is nu drie) vanaf dat hij baby was. We gebruiken die alleen maar indien nodig, dus al hij zo veel moet hoesten dat zelfs zijn slaap onderbroken is. Na een paar dagen geeft dit meer rust.

Ik moet maandag weer beginnen met werken. Ik heb er erg veel zin in, al zie ik wel op tegen de drukte die het ook weer mee brengt. We hebben net enig ritme gevonden met Isa en nu moet we opnieuw weer een ritme vinden en daar zie ik tegen op.

Gr. Tamara.

wat goed dat hij er wat voor gekregen heeft!
Justin ( 3 jaar) heeft ook pufjes maar net zoals Tamara geven wij het alleen maar als het echt nodig is.
dit weer is niet echt geweldig voor Justin en krijgt nu af en toe weer pufjes, terwijl hij het laatst bijna een half jaar niet heeft gehad.
Maandag mag iik ook weer werken en is Simon alweer 13 weken oud! De tijd vliegt!
Hoe is je eerste werkdag verlopen?
Groetjes mirjam

Mijn eerste en tweede werkdag zitten erop, en het viel mee!
Wel erg moe, en ik miste mijn kindjes wel.

Om nog terug te komen op de puf, het gaat al de goede kant op.
Hij hoest een heel stuk minder gelukkig en drinkt nu ook weer beter.
Mijn andere zoon heeft bronchitis dus ik was al wel bekend met het puffen alleen krijgt hij flixotide en Daan krijgt ventolin.

Terug
Bovenaan