aan de redactie van het forum

A

Anoniem

Guest
Beste redactie

Zouden jullie je willen verdiepen in het onderwerp van ene Dennis hieronder met een vreemde, intimiderende vraag.

De gemoederen lopen hoog op - zie reacties - en het zou zo jammer zijn als de dames hier daardoor huiveriger worden om op het forum een en ander te delen.

Ik moet namelijk zeggen dat ik het forum erg prettig en informatief vind. Ik heb er soms meer aan dan aan bezoeken aan verloskundige.

Gezien alle rare en gevaarlijke dingen waar je tegenwoordig op bedacht moet zijn, zou het jammer zijn als een schijnbaar veilig platform als dit forum waar je je gekoesterd voelt als zwangere, opeens toch ook niet zo veilig blijkt.

Misschien een optie om het  topic te verwijderen en Dennis te blokken.

Met vriendelijke groet

een echte Forum fan  

Helemaal mee eens, totaal ongepast, en hoort hier helemaal niet thuis!!! Dit forum is denk ik opgericht voor andere doeleinden, en niet voor dit soort kolder. Hopelijk wordt er inderdaad iets aan gedaan. Groetjes Wendy

Dames,

Ik raad jullie aan een mail naar de moderator zelf te sturen. Mail adres staat in de FAQ en ook in de lgemene uitleg als ik me niet vergis. Controle vind er op ditforum namelijk eigenlijk niet plaats, hetgeen erg jammer is. Ik heb dit soort rare mails al vker zien verschijnen gedurende de maanden dat ik zwanger was. Er niet op reageren is de beste remedie dan verdwijnt een dergelijk persoon anzelf weer. En nit reageren is moeilijk als je bol staat van de hormonen. Ik heb het zelf ook gemerkt. Sterkte!

groetjes,
Wietske

Nou, volgens mij heeft de redactie er toch wat aan gedaan, kan gelukkig die topic van dennis nergens terugvinden!

Ben hier erg blij om. Ik heb niet gereageerd op zijn topic, maar las het wel en werd er niet goed van!!

liefs Annemarie

Hoi, Dat had ik inderdaad ook. Maar heb ook niet gereageerd, had hier gewoon niets te zoeken. Veel succes in je zwangerschap. Volgens mij zijn we ongeveer net zo ver. Groetjes Wendy 28 w

ik had ook al een mailtje gestuurd naar de redactie en kwam even kijken of er wat op uit is gedaan.. ik ben blij dat ze naar ons hebben geluisterd, zulke topics horen hier niet thuis idd! geniet van jullie zwangerschap.  

Terug
Bovenaan