AAN DE REDACTIE...........

A

Anoniem

Guest
Goedenavond redactie,

Aangezien er steeds meer oktobermama's zich aanmelden bij zwanger zijn, hopen wij binnenkort onze eigen "oktoberkopje" te krijgen.

Kunnen jullie toevallig al een tipje van de sluier geven wanneer wij onze tutdingen aldaar kunnen vermelden...???

Alvast bedankt voor de moeite..

Namens de oktobermoeders  

Hoi. Kleine tip....weet niet of de redactie het forum leest. Als je helemaal naar beneden scrolt en je drukt op colofon, zie je een e-mail adres voor tips, suggesties etc. Misschien dat je dan sneller reactie krijgt!
Succes....enne...gefeliciteerd met je zwangerschap!
Groetjes, Patricia

ow perfect, ga ik gelijk uitproberen.

Bedankt voor de tip.

Liefs
Jeannette

Sorry....zag later pas dat de redactie het forum wel degelijk leest......hebben zelfs een uit de hand gelopen discussie moeten verwijderen. Meiden toch! Foei!
Afijn, succes maar weer!
Patricia

P.S. zit eigenlijk op het verkeerde forum....ik hoor "thuis" bij "zwanger worden". Wij gaan voor een 2e momenteel. Hopelijk wordt ik snel november-mama ofzo...oktober gaan we niet meer redden denk ik. Hihi.
Bye.

Wiepwiep...ik snap 'm niet. Voor insiders misschien?
Patricia

Een beetje wel. Ik zal niet net gaan opleggen de hele discussies van de afgelopen 2 dagen hier te gaan te lezen. Maar Daisy had op haar 24e zogenaamd 2 tweelingen en wilde nu gaan voor een 5e en was daar zogenaamd al een half jaar mee bezig en wanhopig aan het worden. Was niet bepaald een vriendelijk typje...

O, de discussie die verwijderd is. Nou ja, lekker in d'r sop laten gaar koken, zou ik zeggen.
Gefeliciteerd met alle zwangerschappen hier trouwens! Hopelijk voeg ik me snel bij jullie.
Lfs, Patricia

Terug
Bovenaan