Aan de (toekomstige) mama's met harde buiken...

Rust pakken!!! Ik was vandaag bij mijn vk en gaf aan bij deze zwangerschap meer last te hebben van harde buiken. Ik zei er nog bij dat het toch geen kwaad kon...dat het een training voor de baarmoeder is. "Nou" zei de vk. "Als je te vaak last hebt van harde buiken, kan dat er toe leiden dat ze overgaan in weeën". Oeps. Daar zitten we natuurlijk niet op te wachten. Pak dus regelmatig je rust!

Ik neem de tip heel letterlijk en ga vanaf  morgen lekker een weekje naar Ameland. Ik meld mij hierbij af; ik hoef niet uit het schema. I'll be back...

Groetjes Sacha

oh lekkerrr een weekje ameland, ik heb ook wel veel last van harde buiken, nu bij de 3e idd een stuk meer als de andere 2 maar goed, je kunt ze niet uitzetten he...........haha, maar idd zoveel mogelijk rust pakken!!!

prettige vakantie!

groetjes susanne

quote: susanne30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2009 20:32:03'));

oh lekkerrr een weekje ameland, ik heb ook wel veel last van harde buiken, nu bij de 3e idd een stuk meer als de andere 2 maar goed, je kunt ze niet uitzetten he...........haha, maar idd zoveel mogelijk rust pakken!!!

prettige vakantie!

groetjes susanne

Jaaaaa zo'n knop zou af en toe wel lekker zijn! Even pauze.  Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ik  had niet verwacht dat er zo'n verschil zou zijn tussen de tweede en de derde zwangerschap, maar het is echt een stuk vermoeiender. 's  Avonds pak ik mijn rust en dan heb ik nauwelijks harde buiken. Ik ben benieuwd hoe het leven straks is met drie. Ik stel mij in op  permanente chaos dan kan het alleen maar meevallen haha. Nee hoor, ik verheug me er op.

Heerlijk om er een weekje tussenuit te zijn. Even niet klusjes zien/doen die nog moeten gebeuren voor de bevalling. En Ameland is heerlijk. We zijn tot nu toe alleen in het najaar geweest, dus we hopen op een paar dagen mooi weer zodat de kinderen lekker met schepjes en emmers aan de gang kunnen. Mmm...Ga jij nog weg?

Groetjes Sacha

Ik baal zo!
Het is nog niet echt storend, maar mijn buik is soms zo hard als een bal.
Alsof het kindje zich even heel strak met het ruggetje tegen mijn buik aan duwt.
Ik wil en moet (van mezelf ) nog zoveel....

hoihoi

Ook ik heb veel last van harde buiken en ze zijn zeer
onaangenaam.
Mijn vk gaf aan dat ik toch echt op dat moment kalmer aan moet doen.
Dat valt niet mee want ik heb nog zoveel te doen.

groetjes
Bianca mv Lorenzo en??(31w en 4d).

Terug
Bovenaan