aan en uitkleden

Hoi allemaal,

ik heb een zoontje van ruim 2 jaar. Graag zou ik wat tips willen om t aan en uitkleden leuk voor hem te maken of makkelijk. Want hij doet t bijna nooit zelf. net als zn schoenen aan doen of zn jas aan en uit. Dan zegt ie steeds: dat kan ik niet.
Terwijl we hem er goed bij helpen hoor. Zn riempje en knoopje van zn broek losmaken en zo. Hij doet alleen zn sokken en zn luier zelf uit.
Wie kan me helpen?


Alvast bedankt!
liefs kim22
 
hoi hoi,

Dat is al best goed hoor. De sokken en de luier uitdoen als je 2 jaar oud bent. mijn dochter is ook net 2 jaar geweest en wil het heel graag zelf doen allemaal. Ik maak er af en toe een klein liedje van tijdens het aan en uitkleden. dit vind ze wel grappig en gaat dan hierin mee. Al lukt het dan niet altijd maar ze probeert het wel en vind het ook leuk.

Succes!! Groetjes jessica
 
hoi hoi

Ik vind het ook knap hoor, mijn dochter deed dat nog niet toen ze  2 was. Ze is nu bijna 3 en inmiddels is ze zover dat ze zelf haar sokken, ondergoed en pyama uitkrijgt, en haar jas of een wijde trui gaat ook best goed. Maar meestal is ze heel makkelijk, mama helpt me wel ( of ik ben misschien te makkelijk )
Gewoon blijven oefenen dus

groetjes
Melanie
 
hoi hoi

Ik vind het ook knap hoor, mijn dochter deed dat nog niet toen ze  2 was. Ze is nu bijna 3 en inmiddels is ze zover dat ze zelf haar sokken, ondergoed en pyama uitkrijgt, en haar jas of een wijde trui gaat ook best goed. Maar meestal is ze heel makkelijk, mama helpt me wel ( of ik ben misschien te makkelijk )
Gewoon blijven oefenen dus

groetjes
Melanie
 
Hallo,


Ons zoontje is 2,5 jaar en hij kan wel zelf zijn broek, sokken  en trui uittrekken. Ook zijn jas lukt goed  en sommige schoenen ook. Maar zelf iets aantrekken kan hij nog niet, ook geen sokken. Ik heb eigenlijk geen idee wat de gemiddelde tijd is dat een kindje dat 'moet' kunnen. Eerlijk gezegd heb ik daar ook nog nooit aan gedacht.

Groet,

Anouk
 
hallo,

Mijn zoontje is 28 maanden en kan zijn schoenen, sokken, broek en luier uit doen.
Alles met ritsen is moeilijk en iets over je hoofd uitdoen ook. Dat zal ook vast te maken hebben met die kleine dikke hoofdjes en smalle boordjes!
Maar jou kindje zit dus precies op schema, denk ik.

Aandoen is er trouwens nog echt niet bij! Ha Ha.

Liefs, weel.
 
hallo,

Mijn zoontje is 28 maanden en kan zijn schoenen, sokken, broek en luier uit doen.
Alles met ritsen is moeilijk en iets over je hoofd uitdoen ook. Dat zal ook vast te maken hebben met die kleine dikke hoofdjes en smalle boordjes!
Maar jou kindje zit dus precies op schema, denk ik.

Aandoen is er trouwens nog echt niet bij! Ha Ha.

Liefs, weel.
 
hallo,

Mijn zoontje is 28 maanden en kan zijn schoenen, sokken, broek en luier uit doen.
Alles met ritsen is moeilijk en iets over je hoofd uitdoen ook. Dat zal ook vast te maken hebben met die kleine dikke hoofdjes en smalle boordjes!
Maar jou kindje zit dus precies op schema, denk ik.

Aandoen is er trouwens nog echt niet bij! Ha Ha.

Liefs, weel.
 
Terug
Bovenaan