A
Anoniem
Guest
bedankt voor je reactie
ik ben al een tijdje aan het spuiten met puregon heb de eerste keer een eitje gehad bij 150 e maar helaas was ik te laat om de pregnyl te gaan spuiten dus geen goede eisprong gehad helaas.
de maand erop reageerde ik niet meer op de puregon omdat ik overgewicht had zei de gyn.
ben inmiddels 8 kilo afgevallen en over gegaan naar een ander ziekenhuis en ben toen weer begonnen met puregon 100 e en had gelijk 2 eitje helaas 2 dagen erna was er 1 weg maar de andere was goed door gegroeit tot 17.5 mm dus moest ik 's avonds terug komen om de pregnyl spuit te gaan halen
vorige week zondag dus als het goed is mijn eisprong gehad
heb vrijdag en maandag bloed geprikt voor bepaling van progesteron
maar helaas moet ik 2 weken wachten op de uitslag.
nu is mijn vraag ???
heb je bijwerkingen gehad van de pregnyl? want ik heb al ruim 1 week hele zere borsten pfff echt steken enzo nu gelukkig wordt het iets minder maar lijkt net of alles straks staat heel raar nog nooit gehad.
nou zondag mijn nod dag ben erg benieuwd
en hoop dat het een goede eisprong is geweest maar ja het is afwachten he
ben wel heel erg blij voor je dat nu alles goed is voor je en dat het heeft geholpen
hoop dat je een antwoord op mijn vraag hebt want wordt er erg onzeker van
namelijk de eerste keer dat ik pregnyl spuit
bedankt
groetjes xx moekje
ik ben al een tijdje aan het spuiten met puregon heb de eerste keer een eitje gehad bij 150 e maar helaas was ik te laat om de pregnyl te gaan spuiten dus geen goede eisprong gehad helaas.
de maand erop reageerde ik niet meer op de puregon omdat ik overgewicht had zei de gyn.
ben inmiddels 8 kilo afgevallen en over gegaan naar een ander ziekenhuis en ben toen weer begonnen met puregon 100 e en had gelijk 2 eitje helaas 2 dagen erna was er 1 weg maar de andere was goed door gegroeit tot 17.5 mm dus moest ik 's avonds terug komen om de pregnyl spuit te gaan halen
vorige week zondag dus als het goed is mijn eisprong gehad
heb vrijdag en maandag bloed geprikt voor bepaling van progesteron
maar helaas moet ik 2 weken wachten op de uitslag.
nu is mijn vraag ???
heb je bijwerkingen gehad van de pregnyl? want ik heb al ruim 1 week hele zere borsten pfff echt steken enzo nu gelukkig wordt het iets minder maar lijkt net of alles straks staat heel raar nog nooit gehad.
nou zondag mijn nod dag ben erg benieuwd
en hoop dat het een goede eisprong is geweest maar ja het is afwachten he
ben wel heel erg blij voor je dat nu alles goed is voor je en dat het heeft geholpen
hoop dat je een antwoord op mijn vraag hebt want wordt er erg onzeker van
namelijk de eerste keer dat ik pregnyl spuit
bedankt
groetjes xx moekje