Aan ester en p3...

A

Anoniem

Guest
Hey   Hey meisjes,

Nu had ik dus eindelijk gevonden hoe ik men foto's erop moest zetten,ponyville had het mij heel goed uitgelegd en nu had ik ze allemaal geplaatst en vergeten op oke te drukken seg :)
Ik wou juist onze topic openen en dat lukt dus niet,al de rest wel..
Dus maak ik maar even een nieuwe he...
Zal hier al de foto's opzetten zoals ik beloofd had he...hopelijk lukt het deze keer dus wel

Dit is dus onze kelso,was toen juist gebeurd...

Dat zijn de suikerboontjes in de mand die ik dan geschilderd heb en zo...

Dit zijn ze van dicht,kan je beter zien denk ik

Ja normaal moest hier men buikje tussen maar zie dat hij naar boven is gesprongen :)

Dat is hij nog is met 33 weekjes van vanvoor dan....

En dit ben ik..zo zien jullie mij ook is :)
Links ben ik en recht is men beste vriendin dat meter word...
Voila se nu kunnen jullie eindelijk is kijken naar men fotokes he...
Liefs orchideke

hey orchideke

waaaaaaw da heb ge schoon gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!
lijkt juist of ge ze in de winkel hebt gekocht. ik had vanmiddag ook al gekeken maar had ik het nieuwe topic niet gezien!
draagt ge uwe buik na voor? ze zeggen da je van een meisje altijd in de brede draagt maar da is ook een fabel dan he;-))))
hopelijk ziet esther dit topic je kijkt er vlugover heen he.

liefs

Hey,

Ja heb die dan zelf gemaakt,alle bedoel,zelf in elkaar gestoken en zo,kheb dan de doosjes gekocht in de winkel en dan geplooid en gevuld en strikje rond gedaan en het ander zijn emmertjes en heb dan zo van die tule gekocht en dan gevuld en dan zo int emmertje gestoken en ja wist echt niet in wat ik die allemaal moest zetten en heb dan die mand geschilderd en ja is dan toch nog meegevallen het resultaat he...
Ja en die buik...is echt hard naar vanvoor he,wou eigenlijk wel dat ik wat ronder droeg hoor,dan kon ik tenminste zelf men schoenen nog aandoen :)
Als ik denk dat ik nog vijf weken moet hoop ik dat hij niet te snel groeit nog hoor want pfff :)
Ja van die andere topic ik geraakte er dus echt niet op he daarstraks,mss dat het morgen terug werkt,hopelijk he...
Ben juist naar het ziekenhuis geweest voor de tweede infoavond,was wel leuk hoor,ook een rondleiding gekregen in de verloskamers en zo,moet wel met een keizersnede en zal er niet bevallen maar was wel leuk om te zien..
Ook weer staaltjes en zo gekregen,volgende week is het over borstvoeding en ga dit niet geven dus ga er dan wel niet heen..
Heb echt weer afgezien,denk dat men meisje ook niet van ziekenhuizen houd,vorige week ook toen ik er was constant harde buiken en kei veel pijn in men onderbuik,zo echt van die steken,nu vandaag toch weer zeker ^:)
Nu ben ik juist thuis en is het weer over,overmorgen naar de gyn se,ben benieuwd want mss is ze al wat ingedaald of zo,ga nu ook vragen hoe groot ze is en hoeveel ze ongeveer weegt want dat zegt hij nooit en vind toch zeker opt einde dat da belangrijk is he...
Liefs

Hier ben ik :p
hahahaha

Las er inderdaad wel bijna overheen :p
Orchi... kei mooi die mand echt !!!
Hoe zeggen ze da hier??? Chique Dinges??? hahaha zoiets dan toch...
Leuke fotos ook... Jou foto had ik al gezien op je facebox dus had er al een gezicht bij..

Ja mijn foto's staan op www.jordy-rombouts.toddler.nl als je nieuwsgierig bent :p

Liefs Esther

wat een mooie buik zeg orchideke!! wowie lekker pittig ook, nog nergens streepjes in zitten? hoop dat het zo blijft dan..

erg leuke bedankjes heb je gemaakt (leuk he om zelf te doen, ik heb dat zelf ook gedaan)

Jaja zo zeggen ze het hier e..chique dinges hihi...
Hoe lang woon je eigenlijk al hier?
Ga sevvens zeker is kijken op je site hoor,ben ook benieuwd...
En ja ponyville,tot hier toe nog geen enkel streepje maar ja zal niet te vroeg juichen he want wie weet komen ze toch nog he..maar dan is het ook maar zo hoor,je krijgt er zoiets mooi voor in de plaats he..
En wat jij gemaakt hebt heb ik ook gezien,die kruippakjes zo he,had het ergens gezien en vond het ook heel mooi gedaan hoor en ja als we toch de tijd hebben waarom zouden we het dan niet zelf doen he...
Liefs orchideke

quote: orchideke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2007 14:03:03'));

Jaja zo zeggen ze het hier e..chique dinges hihi...
Hoe lang woon je eigenlijk al hier?
Ga sevvens zeker is kijken op je site hoor,ben ook benieuwd...
En ja ponyville,tot hier toe nog geen enkel streepje maar ja zal niet te vroeg juichen he want wie weet komen ze toch nog he..maar dan is het ook maar zo hoor,je krijgt er zoiets mooi voor in de plaats he..
En wat jij gemaakt hebt heb ik ook gezien,die kruippakjes zo he,had het ergens gezien en vond het ook heel mooi gedaan hoor en ja als we toch de tijd hebben waarom zouden we het dan niet zelf doen he...
Liefs orchideke

Ik duim met je mee voor een buik zonder streepjes haha, ik had er toch meer als ik dacht achteraf (toen kon ik opeens onder mijn buik kijken)

Ja die kruippakjes waren onze geboortekaartjes (lekker karweitje) als bedankjes had ik sneeuwbollen met foto erin met hieraan de doopsuikers en een lief kaartje met bedankt voor het komen erop.

Ja joh is super om zelf te maken, altijd leuk om zelf terug te zien ook!

Hahaha... ja ik integreer wel :p
Ik woon hier nu 2 jaar.. in Lommel..Mijn ouders en zus wonen ook in Lommel dus das lekker dichtbij.. maar de rest van mijn familie woont nog in Eindhoven dus daarom wil ik niet zover Belgie in...

Hebben eerst in een heel simpel huisje gewoond omdat wel thuis weg wilden onderhand :p maar dat is afgebrand omdat de kachel brand pakte... :S en nu in een mooi nieuw gelijkvloersappartement met een leuke tuin, maar we willen graag als alles mee zit volgend voorjaar/zomer gaan verhuizen naar een koopwoning..

Maar wij hebben vorig jaar in mei in NL een bedrijf opgestart en dan krijg je niet zomaar een hypotheek meer he... dus we zullen zien !!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan