aan ex pil gebruikers

A

Anoniem

Guest
ha meiden

even een vraag aan de ex pil gebruikers
hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie weer ongi werden na het stoppen van de pil ik ben gestopt op het moment dat ik een week te vroeg ongi werd maar dat is nu dus alweer een tijd geleden wie kan mijn vraag beantwoorden want hier word je best depri van als je al zoveel testen hebt gedaan en steeds nega soms vraag ik me dan af of ik nog wel een eisprong krijg x

vast bedankt
een ongeduldig bezig bijtje

hoi hoi,
ik ben nu bijna 5 maanden geleden gestopt met de pil,en de eerste maand was ik 18 dagen over tijd.
ik heb er behoorlijk wat testen tegen aan gegooid kan ik je wel zeggen,maar helaas ik werd toch ongesteld.
daarna ben ik elke keer op tijd ongesteld geworden!!(met af en toe 1 of 2 dagen later)
nu had ik vandaag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet...
dus ik w8 het maar even af.
ik hoor wel vaker van mensen dat door het hele ontpillen dat je best eens aardig overtijd kan zijn,is erg vervelend maar is weinig aan te veranderen.
ik snap dat je graag wil dat het allemaal loopt zoals het zou moeten lopen,maar helaas heeft ons lichaam het voor het zeggen.
houd moed en dan op een dag,kom je hier om ons te vertellen dat je in verwachting bent...
suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs tessa

ha tessa

bedankt voor je steun en voor je reactie ik hoop dat het bij jou nu wel raak is wat klaag ik zeg jij bent al veel langer bezig  heel veel succes
ik duim voor je x

Hoi!

Rot he! als je niet weet waar je aan toe bent. heb ik ook. de eerste 2 maanden keurig op tijd, daarna zomaar twee weken later!!! Toen ook al paar keer aan het testen geweest, maar helaas... nu is mijn cyclus helemaal in de war, zit nu ergens tussen de 34 en de 52 dagen, waar ik nu overigens overheen ga. (gezien mijn temperatuur)  

liefs marieke

Terug
Bovenaan