Aan fenna

A

Anoniem

Guest
Hoi fenna ik heb gister de dokter gebeld hij zegt tegen mij dat alle testen 100% betrouwbaar zijn en dat ik niet zwanger ben ik zei tegen hem van dat ik graag een vruchtbaarheids test wou doen maar dat vond hij niet nodig omdat ik nog zo jong ben nou dat heeft er niks mee te maken vind ik maar ja hij zegt gewoon dus dat het normaal is dat je 2 maanden geen eisprong hebt en dat het geen kwaad kan maar ja het zit mij toch niet zo lekker en ik had een vraagje klopt het dat alle testen betrouwbaar zijn ??? Groetjes van nathalie

He Nathalie,
Mijn huisarts zei ook dat de testen 100% betrouwbaar zijn. In mijn omgeving hoor ik wel eens andere verhalen. Een vriendin van mijn had ook tot 3 keer een negatieve test, maar bleek ondertussen 3 maand zwanger te zijn.
Zelf heb ik vanmorgen contact gehad met de polikliniek gynaecologie. Ik moest van mijn huisarts een vruchtbaarheidsonderzoek, maar in het ziekenhuis hebben ze me dit eerst afgeraden.Ik heb binnenkort eerst gewoon een gesprek met de gynaecoloog.
Een vruchtbaarheidsonderzoek is niet niks en je bent hier ook niet zo maar klaar mee. Je kan wel aan je huisarts vragen of hij je wil doorsturen naar het spreekuur van de gynaecoloog. Dan kan hij met jou beslissen wat er verder moet gebeuren.
Laat nog eens wat van je horen en veel succes! Fenna

Terug
Bovenaan