aan first mum

hoi

dacht reageer even zo ismakkelijker (overzichtelijk).
Deze zwangerschap verloopt wel heel anders dn de 1e. Ik herken wel heel veel dingen dus ik ben minder onzeker over alles vooral omdat het nog vers in mijn geheugen ligt.
Maar ik heb nu veel last gehad van ochtendmisselijkheid(nou ja niet alleen in de ochtend eigenlijk heel de dag eigenlijk) ben flink ziek geweest gaat nu eigenlijk pas wat beter (heb medicijnen van de dokter gekregen) dat herkende ik helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. ze zeggen dat het dan een meisje word he?

en ik merk nu dat mijn buik wel wat harder groeit....
verder vind ik dat het nu heel erg hard gaat ineens. Bij mijn vorige zwangerschap was ik er veel bewuster mee bezig dan nu...... je hebt toch een kleine rondlopen die veel aandacht wil enzo... snap je??
Ik heb vorige keer zwangerschapsgym gedaan en dat ga ik nu weer doen. De meeste vinden het onzin omdat ik het allemaal toch wel weet...maar ik vind het ook een manier om bewust bezig te zijn met dit kindje.

zit er bij jullie veel leeftijd verschil tussen de kindjes??

zie dat je morgen je 20 weken echo hebt??/ spannend!!
laat je weten hoe het was?

groetjes erica

Hoi Erica,

zie nu pas je berichtje!
Sorry dus dat ik nog niet gereageerd heb.

Vervelend hoor die misselijkheid. Hoever ben je nu? Is het nog niet minder geworden?
Maar het zegt niks hoor over het geslacht! Al zou dat wel makkelijk zijn als je het zo te weten zou kunnen komen.

Ook mijn buik groeit veel harder dan bij onze zoon. Met elf weken hebben we het ook alvast verteld, want ik kon het echt niet meer verborgen houden. Haha.
De zw kon bij niet hard genoed gaan. Nu denk ik er al wel wat anders over, maar toch soms lijkt het voorbij te kruipen. Ik kan in ieder geval al uitkijken naar de 20 weken echo. Die heb ik trouwens 6 febr, hoor. Had ik dat verkeerd gemeld?
Ik kan niet echt zeggen dat ik deze zw minder bewust meemaak. Ik weet nu wat er allemaal bij hoort, ben me hierdoor denk ik wel bewuster van die kleine. Jammer genoeg voel ik nog niet echt veel. Terwijl dat mij onze eerste al met 15 weken was

Je moet die zwgym ook zien als een avondje voor jou en die kleine in je buik! Even lekker bijkomen. En kletsen, natuurlijk.
Ik ga net als bij onze zoon ook weer naar zwyoga. Verheug me er nu al op. Je komt toch wel meer ontspannen weer thuis.

Als deze kleine geboren wordt, is Rafael net 2 jaar geweest.
Ik hoop dat hij dan al in een grootbed kan. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

Nog een fijne zondagavond!

Liefs,

Terug
Bovenaan