Aan Flower, Joosje, Tanja, Manuela en alle andere bloemen van mensen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Dipje is bijna over, maar mijn regels zijn nog niet ECHT doorgekomen.
Ovulatie: dag 21 (cyclus normaal ong. 33 dagen)
van dag 28 tot 32: bruin en rood- verlies, niet veel, het voelt wel de hele tijd alsof ik vloei maar dan is het niet zo, elke dag niet eens 1 maandverbandje (zelfs geen half)...
De laatste 2 dagen ook temp 36.8 ipv dat hij geleidelijk aan zou zakken voor mijn regels was dit meestal zo. Ik word hier helemaal gek van. Kunnen die rotregels nu niet gewoon doorkomen?
Ik heb ook wat last van aambeien en een krop in mijn keel... En soms voelt mijn borstkas aan alsof ik hard gelopen heb en steken heb... (Misschien een beginnende longontsteking? :) )Maar eigenlijk wil ik gewoon dat die stomme regels doorkomen...
Welke dag zal ik dan weer nemen als start van mijn nieuwe cyclus...

Als mijn regels echt zijn, is mijn nod 25 november, als ik 21 oktober als dag 1 neem (omdat er toen een klein beetje helder bloed bij was)... Misschien moet ik nog wat verschuiven...

Alleszins bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Alle raad is welkom!

Liefs,
Erika

Hi Erika,

Erg is dat het als t niet duidelijk is.
Ik heb zelf ook maar weer 28 dagen aan gehouden, ondanks ik eerder ongesteld ben geworden.....

Maar tis gewoon zo moeilijk inschatten.

Deze maand heb ik ook meer last van mijn ongi. Ben veel meer moe, heb echt veel meer buikpijn en echte steken. Dat ik echt snachts wakker wordt van de pijn.....

Donderdag moet ik terug naar het ziekenhuis komen. En krijg ik weer een echo om te kijken of er een eisprong klaar staat.

Ik hoop dat je dippie snel weg is!!!

Tot snel Flower

Terug
Bovenaan