Aan forum moderator

A

Anoniem

Guest
Is het niet leuk en handig als ieder een soort handtekening in vorm van een plaatje of iets onder zijn post kan zetten?
Bij vele fora's heb je dat en zo kun je heel snel zien van wie welke post is. duidelijk en vooral erg leuk omdat je zelf kan bepalen welk plaatje je neerzet. (dus herkenbaar)

Ik weet niet of er een designer of moderator hier mee leest, maar mischien is het een idee.

De mensen die vaker op een forum zitten weten wel wat ik bedoel.

Gr,
Remco

Goed idee!

Ik heb een tijd lang samen met mijn hubby Everquest2 gespeeld, dat is een online game. We hadden toen ook forums en het was een sport om de mooiste signatures te maken.  Leuk! De mijne zag er zo uit:

En die van mijn man:

Nu  komen we geloof ik wel heel erg over als een stelletje nerds, hahaha.

groetjes,
Karin

Idd... in de game scene kom je het heel vel tegen.
Ik zal eens een mail sturen anar de web admin of iets.. want het is veel herkenbaarder.

Nice Sigs trouwens.
Ik deed zelf jaren lang mohaa

Dank je wel

Arnoud heeft ook een hele tijd MOH gespeeld, voor we allebei verslaafd raakten aan EQ2. Het is wel een apart wereldje hoor. We zijn nu bijna een jaar gestopt met spelen en hebben nog steeds contact met een paar voormalige 'guildmates'. Wij waren de enige Nederlanders.  Ik twijfel nog weleens of ik mijn account weer zal openen, maar ik heb toch weinig tijd meer om te spelen

groetjes,
Karin

Ik heb er ook weinig tijd meer voor.
Maar de woensdag avond blijft mijn game avond ghehe.

En ik wacht op dit moment op Moh: Airborne.. die zal begin September verschijnen.
Ik blijf het gewoon ontzettend leuk vinden ook al ben ik al wat ouder geworden.
het is voor mij gewoon een soort van relaxen :D
Ik heb zelf ook diverse clans gestart etc.. blijft ontzettend leuk :D

Terug
Bovenaan