aan gea

hoi gea je hebt helemaal gelijk vindt dat alleen zo moeilijk hou wel heel veel van em,maar het is zo jammer dat zijn ex er zo tussen zit,en tegenwoordig duurt het 6 jaar voor je een huis hebt,wou een huis kopen maar nu is mijn baan ook nog weg aan 1 kant denk ik schijt aan dat wijf ik heb em toch,maar het voelt wel iedere keer of hij wel naar haar luistert en ik ben maar aan het zeuren voor niks vind hij,pak hem nu dus terug op zijn eigen dingen dus als hij het ergens over heeft zeg ik ook zeur niet.maar je hebt gelijk dit kan zo niet langer of ik accepteer dit of ik stop.voel me nu alleen ook zo rot door het verlies van mijn baan,ga het er nog wel over hebben alleen laat em nu gewoon even links leggen moet eerst dit even verwerken en dan goed nadenken.wil alleen ook nog zo graag een kindje en ben ook niet 1 van de jongste meer kan ook niet meer zo lang wachten,maar dat het zo niet langer gaat daar heb je gelijk in.groetjes en je hoort het wel weer

hoi lieve brigit,je schrijft wel of ik accepteer het of niet maar volgens mij hoef je zoiets niet accepteren.ik vind dat hij te ver gaat.hij gebruikt jouw goede karakter en dat gaat veel te ver.dat je veel van hem houd geloof ik graag want anders zou je dit niet pikken.maar je moet niet allen maar bij hem blijven om een kind te krijgen hoor want er lopen wel meer mannen rond die je niet zo zouden behandelen.je bent heus niet van hem afhankelijk .bij mij gaat het ook niet zo lekker maar dat zullen de hormonen wel zijn .schijnen mannen ook last van te hebben als hun vrouw zwanger is.ik wens jou veel sterkte met de keuzes die je moet maken en we schrijfen gauw weer.groetjes gea

Terug
Bovenaan