Aan Gerda

Hallo Gerda,
Ik las dat je je MSN-adres voor me had achtergelaten. Ik zou erg graag op deze manier wat meer contact met je hebben, maar ik weet helaas niet hoe MSN werkt (stom he). Misschien kan je me in het kort uitleggen waar ik je kan vinden...
Sterkte morgen en ik zal aan je denken!
Liefs Leisa.

hoi leisa als jij ook msn hebt ga je na contact persoon toevoegen en dan typ je mij in en dan moet ik je accepteren wil het niet mag je mij jou msn ook wel geven dan voeg ik jou wel toe
en bedankt dat je aan me zal denken morgen ben blij met je steun
liefs gerda

Hallo Gerda,

Het lukt me niet met MSN. Vandaar dat ik je mijn mailadres geef.
Misschien kan je me dan ook even laten weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis.
Ik wil je echt heel veel sterkte en kracht toewensen. Je zult je na de operatie erg leeg voelen. Neem de tijd om het te verwerken.
aliesenjohnny@zonnet.nl

Sorry dat ik hier even inbreek.
leisa heb jouw verhaal een beetje gevolgd en ik wens jullie heel veel sterkte toe. ik heb mijn verhaal bij obsessie gezet (een paar berichten hier onder) Ik heb ook jouw gedicht gelezen, vind het prachtig!!
Houd moed meid! Ik heb veel steun van mijn vriend en familie gehad en dat sterkt je wel.

Succes!

Ben ik nog een keertje.....het is zo raar, ben nu zelf zwanger maar toch komt het weer boven als je weer een verhaal leest van een miskraam. Ik hoop dat julli een vriendschapsband kunnen opdoen en veel steun aan elkaar kunnen hebben, heb hier ook een vriendin uit gekregen.

groetjes
Annebel

Hallo An,

Bedankt voor je lieve reactie en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!! Probeer ondanks je onzekerheid wel te genieten...
Lijkt mij ook erg moeilijk, je blijft de angst toch houden.
Veel geluk en een zorgeloze zwangerschap!
Liefs Leisa

Terug
Bovenaan