aan het indalen?! wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Dacht eergisteren dat ik "aan de beurt" was voor een blaasontsteking: druk op mijn onderbuik/zeurend gevoel, meer harde buiken. Dus urinetest laten doen: geen blaasontsteking. Volgens huisarts was mijn baby mogelijk al een beetje aan het indalen.

Ik ben wel verbaasd, want ben nog maar 30 weken ver. Vandaag zijn de vage klachten erger, trekt ook een beetje naar mijn onderrug zelfs.

Wie herkent dit enne, zou ik de gyn moeten bellen hierover?

groetjes, Marnie

Hallo Marnie,

Als het gevoel erger word zou ik voor de zekerheid toch even bellen al was het alleen maar om je even gerust te laten stellen. Ikzelf heb 2 kindjes en heb bij allebei al vanaf de 34 weken weeen gehad dus heb toen ook helemaal niets meer mogen doen ze zijn allebei met 38 weken geboren. Ik had ook zo harde buiken en zo'n drukkend gevoel.
Dus misschien toch een beetje meer rust nemen (dit is overal goed voor kun je al een beetje uitrusten voor dadelijk het zware werk).
Ik zou zeggen bel voor de zekerheid even.

Heel veel groetjes en succes.

Hoihoi

Ik herken dit heel goed, omdat ik sinds vrijdag dezelfde klachten heb gekregen (nu gelukkig door rusten al stukken minder) Maar ik ben dus maandagavond wel naar voedvrouw gegaan voor ctg scan om te kijken of het al weeen konden zijn of iets dergelijks want wist ook niet meer... Omdat ik niet echt heel erg last had van onderrug dan normaal dacht ze niet dat het mijn bekken zijn... Waren ook geen voorweeen. Ze zag wel da het ingedaald was dus dat kon ook druk veroorzaken maar wilde toch graag dat mijn gyn er nog naar kwam kijken. Die heeft na inwendig onderzoek geconstateerd dat ik al een opening heb van 1 cm en dat ik per direct verplicht met rust moest gaan. Gister op werk alles afgerond en overgedragen en sinds vandaag officieel met zw verlof ipv volgende week. Nu moet ik iedere ochtend en middag 2 uurtjes echt plat op bed en tussendoor ook rustig aan doen. Dus als pijn aanhoudt zou ik zeker contact opnemen, beter te veel dan te weinig hoor!
Het kunnen je bekken zijn, of van het indalen en het kan net als bij mij dus ook de opening zijn....
Succes!
Groet Sam

Ik heb sinds 3 weken ook drukkend gevoel op me onderbuik en steken in me vagina en nee geen blaasontsteking, de kleine ligt gewoon met t koppie naar beneden en is aan het indalen.
Ik ben nu 33w5d.

Terug
Bovenaan