Aan het rommelen

Hallo Allemaal!

Ik ben 35 wk maar ben zo aan het rommelen. Veel harde buiken, buik voelt ook meeste van de tijd knetterhard aan.
Vroeg me af wanneer je nou de gyn moet bellen.. Ben niet zo snel een beller zeker in het weekend niet vandaar dat ik deze vraag toch even hier neer zet.
Heb net lekker gerust en dacht het gaat daarna vast wel beter maar de buik blijft zo knetterhard.. Moet eigenlijk nog 2 dg werken maar is dit verstandig om te doen? Verder doe ik eigenlijk niet veel overdag..

Xxx
 
Hoi mammavl,

Zijn je harde buiken ook pijnlijk of voelen ze vervelend aan? Als ze toch regelmatig terug komen en rusten helpt niet zou ik voor de zekerheid toch maar even bellen.

Tijdje geleden kwamen ze bij mij om de 3 a 5 min en voelde vervelend aan. Kon meteen de hele dag in het ziekenhuis blijven aan de monitor. Kreeg zetpillen om er voor te zorgen dat het minder werd en moch daarna pas naar huis.

Misschien toch voor de zekerheid even bellen? Ookal is het in het weekend.

Liefs Clau
 
Ik ben 36 weken zwanger en heb ook veel last van harde buiken . Rust houden helpt het best bij mij. Ik zou echt stoppen met werken! Werken met harde buiken lijkt me echt niet fijn.

Ik heb vorige week de verloskundige in het weekend gebeld omdat mijn harde buiken maar bleven komen. Zij heeft mij toen direct door gestuurd naar de gynecoloog. Ik moest toen een middag in het ziekenhuis blijven en is alles even goed gecontroleerd. Maar alles was in orde met de baby . Ik mocht daarna weer naar huis en moet nu gewoon rustig aan doen.

K ben erg benieuwd wanneer de kleine komt! Het aftellen is begonnen

Liefs mij
 
Hoi,
Hoop dat het ondertussen wel beter gaat.
35 weken is niet de termijn dat je wilt bevallen, dus doe het a.u.b. rustig aan je kunt de zwangerschap niet meer over doen. Ik raad je wel aan om even contact op te nemen met gyn of vk je kan nl ook een blaasontsteking hebben die je buik prikkelt en harde buiken kan veroorzaken.
Als het nu beter gaat dan nog succes met je laatste 2 dagen werken.
 
rusten! je lijf geeft niet voor niets het signaal denk dat stoppen met werken de beste optie is.
en bij twijfel ALTIJD bellen! die mensen zitten ervoor en vinden dat helemaal niet erg het is hun beroep :)
 
Terug
Bovenaan