aan het rommelen...

al heel de ochtend hevige menstruatie kram/buikpijn...en wat lichte rugpijn..

ben benieuwd of het voor weeën zijn of dat het doorzet!
wel een slechte timig haha,mijn dochtertje heeft sinds gisteravond hoge koorts..

hallo, ik ben op 3 maart bevallen.
en had geen eens voorweeen gehad!
ging 3 maart het ziekenhuis in om ingeleid te worden en had al 3 cm ontsluiting.
werd om 10 uur op de pomp aangesloten. 10:05 eerste weeen en om 14:04 prachtig dochtertje ervoor terug gekregen

Ik heb ook al een tijdje af en toe last van voorweeën. Precies wat jij beschrijft, menstruatiepijn, maar dan heviger. (had nooit zo'n last van menstruaties) Ook rugpijn idd. En ook in mijn bovenbenen.
Ben nu 36.1 wk dus het mag nog wel even wachten...
Mijn zusje heeft ook nooit voorweeën gehad. Het verschilt nogal per persoon begrijp ik!

Echt spannend he, de laatste weekjes! Moet nog wel eea voorbereiden, maar kan ook bijna niet wachten tot de kleine er is hoor!

ja ik ken t wel, bij mij is t ook al een paar dagen aan t rommelen, net of je ongesteld moet worden maar dan 10 x erger, rugpijn buikpijn last van me boven benen,
ben 8 juni uitgeteld dus ben ook wel erg benieuwd hoelang t nog blijft rommelen in me buik.
succes allemaal

Bij mij rommelt er ook van alles, maar dat zijn alleen mijn darmen...
ik ben nu ruim 39 weken en heb wel wat vaker harde buiken, naar verder nog niks.
Misschien omdat het ook nog niet goed ingedaald is.
We wachten we af verder.

succes met je dochtertje

Terug
Bovenaan