aan het twijfelen.

moet dinsdag natuurlijk naar gyn en dan gesprek over inleiden ja of nee ivm met grootte kindje. nu had ik gister co bij verlosk en ff overgehad maar ze verwacht dat ze niet gaan inleiden omdat het nu een normaal formaat is 3500 gram.
en dat ze gewoon zeggen mevr u mag gewoon thuis bevallen. ik vind het best een moeilijke keuze omdat ik best graag thuis wil bevallen heb ktenslotte al 3x gedaan maar door die laatste ervaring (zoon was 4910 en was breed geschouderd en bleef achter mijn schaambeen steken, toen moest ik op handen en voeten bevallen. uiteindelijk was hij 3 dagen blauw en ik heb er bekkenklachten aan overgehouden) echt een rotervaring dus. maar nee zegt verlosk begrijp je verhaal en je angst maar deze is echt zo netjess en klein daarheb je echt geen last van. maar je hoort zovaak verhalen dat ze ernaast zitten. tegen mijn vriendin zeiden ze kindje van 6 pond was ze 8 ken ook iemand zeiden ze 7 was het een kindje van 5. nou wie zegt dan dat het van mij niet groot is, maar had er over gehad als het wel zo groot is beval ik w.s op dezelfde manier zowel in zh als thuis. dusja wat haalthet dan uit denk ik dan. en er komt ook bij door dat ik hyperventilatie al jaren heb heb ik een schurft hekel aan dat ziekenhuis.. maar ja ik weet niet zo goed wat knu moet kiezen. kan ook medische indicatie krijgen, maar zie ook niet echt zitten om met weeen in de auto te gaan. verlosk heeft voorgesteld om met 40 weken meerdere keren te strippen kijken of ker op reageer.. en het minder leuke van alles mijn baarmoeder mondverstreek 2 x pas met 41 weken. en ze zeg ga je dan naar ziekehuis om toch in te leiden ben je echt wel ff bezig zeker 2/3 dagen. wat heb kdaar aan dan zonder dat beval ik vaak tussen 4/5 uur. wat zouden jullie doen

Kan je niet met een echo precies laten opmeten hoe groot het is. Dat op de hand schatten lijkt mij ook niet zo precies. En dan je beslissing nemen. Als jij nou ook ingeleid wordt dan ga ik echt janken! X

hahaah nee hoor schat zal voorlopig niet aan de orde zijn hoor1 ben nog maar 36+5 wk...
zehebben het met een echo gedaan en komt dat eruit. maar bij een echo zien ze niet alles.

Thuis bevallen.. De vorige keer ook bevallen van een 9ponder (en dat voor een eerste) en deze keer ook 9 pond geschat, maar ik wil absoluut niet naar het ziekenhuis!
Je grote vent heeft de vorige keer de weg wel vrij gemaakt lijkt me toch? Gewoon vertrouwen hebben in je lijf (en misschien weer op handen en knieen bevallen of anders op een baarkruk?) en je kindje!

ja laura je hebt gelijk.. is wel moeilijk overgeven hoor maar vind het voor mezelf rustiger. gewoon lekker eigen bed, eigen douche, eigen omgeving. en heb zoiets van hoef kook niet na 6 uur of weet ik hoe veel vervoerd te worden naar huis met een baby en zelf zo slap als een vaatdoek

wat inleiden betreft, mijn lichaam was nog superstug en niks voorgeweekt. de gel heeft direct alles in werking gezet en paar uur later had ik jonna
dus het kan wel werken
ze weten gewoon niet van te voren of strippen,gel,inleiden bij iemand gaat werken want het is en blijft een vrouwenlichaam
en wij zijn complex

waar heb ji j het meeste baat bij?
ben jij rustiger thuis of in het zh?
wat heb jij nodig om fijn die bevalling in te gaan?
als je thuis probeert en gaat mis is het met weeen die kant op, als je medische indicatie hebt is het met weeen die kant op, beide zelfde

in mijn geval voelde ik mij absoluut niet meer prettig bij een thuisbevalling zonder verdoving om tot rust te komen. ik vond die prik belangrijker en achteraf heb ik die amper een half uur gehad en alsnog alles op eigen kracht gedaan
je kent mijn verhaal, wie had verwacht dat ik het op eigen kracht zo snel had kunnen doen? denk niet veel.
De natuur blijft je toch verrassen

Hoi wat moeilijk allemaal. Bij mij verwachte ze een groot kind en dat was het ook. Middels echo goed bepaald. Inleiden heb ik geen leuke ervaring mee, maar het is bij iedereen anders. Luister naar je gevoel.

Yvonne

@sweetwicca ik denk dat ik me wel erg rustig voel thuis ben ook niet bang voor pijn ben niet echt iemand voor prikken of verdovingen heb het al 3x op eigen kracht geprobeerd en ging goed. ik heb vooral rust nodig en moet me goed kunnen ontspannen en denk als ik naar het zh moet dat ik al opgefokt ben eer ker ben.
@yvonne ik denk dat ik gewoon nog even wacht wat de gyn dinsdag zeg en dat ik daar even op wacht hoewel me gevoel nu zegt probeer het thuis wel.
maar heb wel zoiets vraag nog wel evt een medische indicatie mocht knou met ruim 40 weken niet bevallen zijn en het totaal niet meer zie zitten thuis heb kwel nog die indicatie. en kan khet wel doen.

Terug
Bovenaan