aan het werk?

Hallo

Ik ben benieuwd wanneer julie na de mk of curettage weer aan het werk gegaan zijn.
Aan de ene kant is het een welkome afleiding om weer e gaan werken denk ik, maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken om weer tussen alle collega's te zitten en gewoon weer door te gaan met alles. En ik ben nog steeds doodop, al weet ik niet waarvan....
Liefs, Sylvia

Hoi Sylvia,

Ik had in augustus een mk, en dat viel midden in mijn vakantie.
2 weken later ben ik gewoon weer aan het werk gegaan, Ik vond het wel moeilijk, vooral omdat ik ook nog in een "mannenwereldje"werk.
Ik kon daar dus echt mijn verhaal niet kwijt. Ik kon gelukkig veel met vriendinnen praten, die hadden jammer genoeg ook mk gehad.Je zei dat je nog steeds doodop bent. Lieve meis, gun jezelf echt rust, !! Het is niet zomaar wat, om een mk mee te maken .
Ik wens je al het goede, en ,, zit je ergens mee, we zijn er met z;n allen voor elkaar !! xxxx chantally

Hoi Sylvia,
Het is denk ik erg afhankelijk hoe je je zelf voelt.
Ik heb in 1 week 2 curretages gehad.
De eerste keer ben ik de dag erna gaan werken. De 2e keer was op vrijdag en ik werk alleen op woensdag t/m vrijdag dus toen was ik langer thuis.
Ik vond het werken wel een prettige afwisseling
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Ik heb een curettage ondergaan op dinsdag ik ben de rest van de week thuis gebleven. De week daarop ben ik op maandag weer begonnen. Vond het lekker de afleiding maar je moet pas gaan als je er zelf aan toe bent.
Succes.
Liefs Biate

Na mijn curretage op dinsdag ben ik de hele week thuis gebleven. Daarna ben ik die dinsdag erop weer begonnen. De eerste dag was een moeilijke dag daarna vond ik het heerlijk om weer aan het werk te zijn heerlijke afleiding.

Je moet er zelf een goed gevoel over hebben en zeker weten dat je het weer wil en aankunt. Dat is inderdaad voor iedereen verschillend.

Succes Bibi

ik zelf ben pas gaan werken na ongeveer 3 weken ....
maar zoals men al zegt het ligt geheel aan jezelf hoe je je eigen voelt....
heel veel sterkte..
liefs mij

Hallo lieve meiden
Nou , ik heb mijn eerste dag erop zitten . Was met tegenzin naar mijn werk gegaan, had een zin om nog meer te janken. Ik verwachtte echt dat ik weer volop in tranen zou zijn als al mijn geweldige collega's zouden vragen hoe het er nu mee was, maar ik heb het drooggehouden. Ben wel een uurtje eerder weggegaan dan anders, want ik was doodop.
Ben wel blij dat de eerste dag er weer opzit. Het is op zich ook wel een heerlijke afleiding!
Sylvia

Terug
Bovenaan