Ik krijg het vermoeden dat onze kleine meid langzaam wat begint te zakken. Gisteravond was er een hoop gedraai in mijn buik wat ik nog niet mee heb gemaakt. Volgens mij heeft ze haar kont van rechtsopzij naar linksopzij verplaats ofzo en daarnaast is het getrappel wat ik voel ook iets meer naar links dan de rechterkant waar ik het altijd voelde. Ze is sowieso wat drukker vandaag, maar vooral vandaag in de auto zat ik niet echt lekker. Alsof het hoofdje wat meer naar beneden is gezakt en dus wat meer in de kromming valt als ik opgepropt in mijn autootje zit.
Moet ook kunnen denk ik, ben nu bijna 35 weken. Morgen naar de VK dus ben erg benieuwd of ze inderdaad is gaan draaien of niet.
Nog drie dagen werken en wat ben ik er aan toe zeg. Helemaal na dit weekend rumoerige weekend heb ik echt geen zin meer om nog 3 dagen te werken. Maar goed 1 dagje thuis werken en vandaag is de helft alweer voorbij dus waar hebben we het nog over
Moet ook kunnen denk ik, ben nu bijna 35 weken. Morgen naar de VK dus ben erg benieuwd of ze inderdaad is gaan draaien of niet.
Nog drie dagen werken en wat ben ik er aan toe zeg. Helemaal na dit weekend rumoerige weekend heb ik echt geen zin meer om nog 3 dagen te werken. Maar goed 1 dagje thuis werken en vandaag is de helft alweer voorbij dus waar hebben we het nog over