Aan het zakken?!

Ik krijg het vermoeden dat onze kleine meid langzaam wat begint te zakken. Gisteravond was er een hoop gedraai in mijn buik wat ik nog niet mee heb gemaakt. Volgens mij heeft ze haar kont van rechtsopzij naar linksopzij verplaats ofzo en daarnaast is het getrappel wat ik voel ook iets meer naar links dan de rechterkant waar ik het altijd voelde. Ze is sowieso wat drukker vandaag, maar vooral vandaag in de auto zat ik niet echt lekker. Alsof het hoofdje wat meer naar beneden is gezakt en dus wat meer in de kromming valt als ik opgepropt in mijn autootje zit.
Moet ook kunnen denk ik, ben nu bijna 35 weken. Morgen naar de VK dus ben erg benieuwd of ze inderdaad is gaan draaien of niet.

Nog drie dagen werken en wat ben ik er aan toe zeg. Helemaal na dit weekend rumoerige weekend heb ik echt geen zin meer om nog 3 dagen te werken. Maar goed 1 dagje thuis werken en vandaag is de helft alweer voorbij dus waar hebben we het nog over :D

Als ik de verhalen hier zo her en der lees prijs ik mijzelf ook erg gelukkig dat ik dat nu allemaal nog kan. Ik heb alleen wel de strijdbijl voor mezelf begraven met nog langer werken en ben blij dat ik dat heb gedaan voor mezelf.
Dit weekend is mijn oma overleden en heb op mijn eerste dag verlof meteen een crematie, ik vrees dat ik dan helemaal instort.
Maar op dit moment ga ik door op de automatische piloot ;) en met de pootjes omhoog ga ik dan!

wat vervelend gecondoleerd met het verlies.
idd nog knap dat je het zo lang vol houd. ik ben nu 33,5 week en over een halve week zou mijn verlof ingaan maar ik zit natuurlijk al 4 weken in ziektewett nou geloof niet dat ik het vol gehouden had zeker niet mer al die vage klachten. geniet lekker van je verlof

Gecondoleerd met je oma! Wel een heftig begin van je verlof zo! Sterkte met de crematie!!!

En idd erg knap dat je nog zo doorgaat. Werk je tot 34 weken dan? Ik ben met 34 weken gestopt en was er erg blij om! Succes met die laatste werkloodjes...

Liefs ciomama

De kleine was bij mij ook aan het indalen, maar bij de laatste controle hoorde ik dat het kan dat de baby alleen wat in het bekken gezakt is, maar dat het niet hoeft te betekenen dat het hoofdje al vast zit in het bekken. Dus dan kan zo'n uk best nog ronddraaien.

Ik ben ook blij dat ik iets eerder kon stoppen dan de officiële 6 weken. Zoveel meer rust in m'n hoofd en lijf toen ik gestopt was!

En gecondoleerd met het verlies van je oma!

Terug
Bovenaan